Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Monday, May 30, 2011

kurang perasaan


nak update ape ye hari ni.. hoho

dah tengok nur kasih da... bes gak.. tapi aku pelik laa nape aku x nanges ;p baca blog org len ramai yang sob sob sob eh.. korang nanges part mana ;p aku x tau ni part mana yang perlu sedih.. haha gile kurang berperasaan aku ni.. sedih pun tidak.. sebab pembawakan budak ke? ;p eceeee tetibe salahkan bb. keh keh


masalahnye masa tengok maharaja lawak pun aku x gelak.. kuku dah gelak2.. masa iklan wayang sebelum tayangan pun banyak orang gelak.. kuku kat sebelah pun gelak, aku?? sengih sbb tengok orang gelak, bole? T_T

kronik dah kekurangan perasaan aku ni. ada vitamin yang perlu dimakan x ;p


nway aku perasan sesuatu.. bb sangat bertindak balas pada bunyi yang kuat dalam wayang.. terasa gerakan angin laju2 gerak2 ke sana kesini, xleh duk diam bila iklan cite2 sebelum tanyangan tu bunyi kuat2..


motip ushar set piknik tupperware?


note : gelak bila dengar kuku menyanyi ataupun buat lawak smiley guna jari2 ;p

note 2 : lenguh pinggang bila duduk lama2. wuu. masa kerja ngadap pc, masa drive. lenguhnyewwwrrr






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...