Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Wednesday, May 11, 2011

maggie



aku dah lama x makan megi tau. kuku x bagi makan masa aku awal2 pregnant ni. sila ramai2 pandang ke arah kuku skang ;p kat rumah aku memang sebungkus megi pun x adalah. kiub ayam knorr, kiub pati ikan bilis pun xleh guna dah skang. sosej, nugget, hashbrown dan sume makanan segera pun dihapuskan jugak. cume boleh makan hari tu masa ada besday party anak ofismet kuku jek. hehe




semalam kat cafe makan dengan kak 1 dan kak 2.

tibe2 dengar makcik stall G3 menjerit "maggi sup siappppp"

terus aku otometik pandang mangkuk tu dari jauh.


dd : "uh sedapnyeeeeeeeeeeeeeeee megi~~~"

kak 1 : "akak dulu masa pregnant, suami akak x bagi makan megi. ada sekali tu akak x tahan, akak balik keje awal2, makan cepat2 sebelum suami akak balik"

dd : "yeke? haha. pembungkus maggie tu akak buang kat mana?"

kak 1 : "suami akak xde lah nak cek sampai ke tong sampah pulak, haha"

kak 2 : "tips xnak bagi nampak, awak buang pampers anak ke atas pembungkus megi tu dalam tong sampah"

dd : rolling on the floor

kak 2 : "saya dulu curi2 makan megi masa suami saya solat jumaat"

dd : "hahaha rumah x tinggal bau megi ke kak"

*xingat kak 2 jawab apa


saba je la hee hee so far aku xde lah rasa kempunan lagi kepada megi. tapi rasanya, dah peringkat hujung2 hamil nanti, kuku lepaskan kot nanti sebungkus dua ;p tul x kuku ;p


*nama watak dirahsiakan. jangan tanya aku siapa ;p




3 comments:

Atiqah Adnan said...

qa pun makan maggi hari tu banyak giler.. sbb best kot.. da lama tak makan.. rafiqy redha je sbb mmg lapar sgt lepas tu susah nk cari makan tengah utan masa tu qa travel ke pahang...hee~

dd dudu said...

{atiqah adnan}

sedapnyee, nak siket ;p

hoohoo qah masuk utan keee, kerlasss~~

Zana Adieyza said...

kalau boleh tahan tu, tahan la dulu yer.. kalau dah x tahan sampai tido pun termimpi2 maggie, try la pujuk kuku.. mana tau dia cian boleh trs bagi makan.. tp jgn makan banyak2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...