Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Tuesday, February 15, 2011

bungkusan dari ipoh



hari tu ma cakap ada bungkusan sampai ke rumah, dan kebetulan masa yang sama kak nunu ada emelku tanya dapat x bungkusan.. ooo bungkusan yang ma cakap tu dari kak nunu rupenye heeehee..

kak nunu ni kawan blogger... ermm kenal kak nunu masa awal2 dulu masa blog chapter 1 lagi..

aku ingat lagi, masa mula2 tu kak nunu tegur kat chatbox, lebih kurang camni "dudu?? macam nama puteri 2 je.. akak pun nak jugaklaa.. akak nak "nunu"

comelnye kak hee hee


lepas tu, ada masa tu aku dan kawan2 gedik2 conteng kat chatbox blog nama penjodoh bilangan masing2 tau... ja mengaku diri dia - sekeping ja... *sekeping ke? ;p ... mony lak mengaku diri dia - sehelai murni... sehelai???
crying ... dan aku pulak mengaku diri aku - sepasang dd *hehe biasa2 je...

dan tiba2..

kak nunu muncul, mengaku diri sendiri adalah segulung nunu.. comelnyeee crying



comel okehh perwatakan begitu.. masa masa tu aku buka blog kak nunu, oooo kak nunu ni seorang cikgu rupenye.. hehe sampai skg aku baca blog kak nunu walaupun kak nunu dah jarang update.. kak nunu mempunyai seorang suami yang sangat romantik ^^


okeh sambung kesah hadiah... jadi masa balik gombak weekend hari tu, aku buka bungkusan dan lihat.. waaaaaaaahh

terharu :')

sebuah buku Pemilik Cintaku, dan juga Zikir pagi dan petang



ini bahagian dalam buku Pemilik Cintaku.. tertarik =)



kak nunu... terima kasih sangat sebab beri dd hadiah yang xternilai ni :)
dd xtau nak cakap apa.. terharu sangat..



akhir kata pada semua pembaca, Selamat Menyambut Maulidur Rasul 1432 Masihi, 2011.


=)






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...