Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Sunday, December 5, 2010

pari-pari ku =)


pari-pari2 ku, thanx for everything :)


hasni dan lina

mesti korang penat kann hari tu :)

dan yang paling penting, terima kasih sebab.... erm.. korang berdua tau maksud aku... masa balik bertandang tu, masa petang tu.. aku nak tulis ni pun x sampai hati, sedih terbayang muka ma ayah... rasa sedih sangat terpaksa minta tolong korang masa tu... kami sekeluarga terhutang budi pada korang berdua.. thanx :'( thanx :'( thanx :'(

korang terlalu baik.. :)
aku takkan panggil korang dengan gelaran pengapit, sebab korang bukan sekadar pengapit hari tu.. tapi korang dah jadi macam pari-pari... sentiasa ada di situ untuk aku, kuku dan keluargaku.

Ya Allah, lindungilah kedua2 sahabatku ini.


thank u with all our heart..
-dudu & kuku-



oh ya, pari2, terima kasey ey sebab merialisasikan apa yang aku nak. maksud aku, terima kaseh sebab redha jek kain pengapit yang aku bagi tu, hehe sesetengah orang tak suka color krim. tapi korang xde lah merungut ke ape kan ;p lepas tu terima kasih sebab layan aku punye songeh. ye laa, aku cakap xbole pakai tudung corak bunga2 atau color lain.. kijamnye aku, hehe. dan endingnyee, tudung yang korang pilih/beli tu aku sukeeee sangattt, sesuaiiii gilerrr......... terharu ok!!
makasih sebab layan aku nye songeh tau, susah2 jek ;p






7 comments:

marinahunny said...

a friend in need is a friend indeed..

itulah kwn masa menangis dan ketawa ;)

Cik Seni said...

huhu...terharunya ko buat entry aku & lina...suwit sangat! :)

dd, ko pun banyak tolong aku sejak kita jadi kawan...aku sangat2 bangga sebab ko jadi kawan aku masa susah& senang tau. ;p

thanks sebab pilih aku jadi pari2, thanks sebab sponsor baju pari2, thanks pada ma ko sebab tolong jahitkan baju pari2...yang paling penting thanks sebab layan aku dengan sangat baik selama ni... (^,^)

thanks 4 everything dear... :)

thanks pada kuku gak, sebab belanja whooper aritu...hik3. ;p yang paling penting, jaga dudu dengan baik2 ye... :)

dd dudu said...

{kak marina}
ooh suke pulak dengan quote akak,

a friend in need is a friend indeed..

hrmm suke laa ;)

{cik seni}
hai pari ;))

huhu entry ni ditaip memang dengan penuh perasaan, ikhlas dari hati :)

part mak ayah aku tu, aku paling xtahan la... adehhh

hehe sama2 gak tuk sume2 ;)
ko xperasan ke, ko yang lagi banyak tulun aku daripada aku tulun ko, kekekekekeke


makasih hasni for being my friend^^
mmuahxxxx

Cik Seni said...

yekeee aku byk tolong ko? em, tak perasan plak...aku rasa ko banyak tolong aku...

tapi tak kisah la sape tolong sape, yang penting kita kawan yuk! (^,^)

lina said...

Touching nyer baca n3 ni...semoga persahabatan kalian hingga ke akhir hayat...tumpang gembira :)

lina said...

dd.. bagi aku sikit je aku tolong tu. tolong yang termampu je.

baju tu memberi ilusi kurus kat aku. hehe :)

dd dudu said...

{cik seni}
eh x laa, ko yg byk tulun akuu, kad raya pun ko wat kan ekeke.

leh x nak gado brtanding siapa paling byk tulun siapa

kuh kuh

{kak lina}
InsyaAllah, aminn :)

{lina}
uhuk2 terharu okayyy

kann, baju kurung riau mmg akan memberi ilusi kurus pada aku, sbb tu aku nye baju sume mak jahit riauu.. yg baju kurung lama x pakai daaa, nampak ilusi gemuk hek2 hek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...