Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Wednesday, December 1, 2010

catering, kemah, pelamin



untuk kenduri saya hari tu, catering dan kemah adalah dari Sri Angsana Caterer.

kitorang ambil pakej rm8.90 per pax, pastu dapat free 4 khemah, kitorang tambah lagi 4 khemah. asalnye takde bajet nak ribenkan sume kerusi walaupun di hati nakkk sangattttttttt....... nakkk sangatttttt... Sri Angsana cume bagi riben untuk kusi makan beradap dengan VIP jek.. tapi untuk tetamu xde...

jadinya saya cume request sarungkan kerusi tu ngan kain putih tu je, saje nak nampak cam wedding kannn, xnak nampak kerusi plastik.. tapi untuk riben memang xde bajet..

last2 dah dekat2 tarikh kawen, kak Aishah owner Sri Angsana tuuu bagi berita gembira... sebab die tau aku nak sangattttttttt, akhirnyeee die bagi free untuk riben tu!!! omaigod...x terkata gembira... rezeki rezeki, huhu...... baik hati akak, moga murah rezeki akak dan catering^^



hasilnyeee, aku dapat kemah yang kerusi beriben.. hepi giler^^ rezeki tak diduga.


Sri Angsana Caterer juga sediakan makanan beradap, dah termasuk dalam pakej tu :)

lepas tu, kek 2 tingkat adalah percume ;)


huhu makanan ok x ek?? tak tau lahh.. masa food test hari tu, sedap.. harap2 hari kenduri tu pun sedap ar... ermm ana ofismet aku kata, acar buah sedap, erm tul ek? :)

pinjam jap model, nak letak gambar makanan hee hee


yang penting, tak berlaku makanan tak cukup di hujung2 kenduri.. Alhamdulillah :)


tapi yang tak besnyeee kalau dengan catering adalah, sharp pukul 4 petang diorang dah bungkus2 kusi dah... huhuhu sian tetamu yang lewat.. tapi nak buat camne, memang dah termaktub dalam perjanjian kan :)

pinjam jap ek model. hehe

pintu gerbang ni tak masuk dalam pakej. harga 1 pintu gerbang rm100.



kesimpulannye, saya berpuas hati dengan servis katering ni, pasang khemah awal, punctual, bersih, pelayan menjalankan tugas, ermmm itu yg saya nampak laa, hehe kalau dari sudut tetamu saya xtau, harap2 ok.. wuuu
seronoknye sebab berpuas hati dengan khemah sendiri ~(^,^)~



PELAMIN


untuk pelamin, saya ambil dengan butik baju kahwin saya, iaitu Orange Bridal dekat Wangsa Melawati. tak pilih pelamin dekat dalam album gambar pun..

cume cakap kat wany orange tu, saya nak pelamin cam garden... ada palang2 putih kat belakang, nak bunga color putih n pink/peach lembut, lebihkan bunga dari daun, pastu nak kerusi couple, pastu nak kerusi tu dominan (saje nak nampak dominan kakakaka).. haha gile banyak request... aku cakap camtu je, pastu x amik kesah dahhh diorang buat camne, xde draft ke ape ke, hehe memang aku serah bulat2 kat diorang.



first time nampak pelamin masa aku berarak masuk lahhh... sebelum tu mana tau pelamin rupa apa.. haha sebab dia pasang pagi tu masa aku nikah kannn.. hehe


tapi aku suke^^ di mataku pelamin ini adalah simple dan sejuk dimataku^^ x nak elegan2 sangat hehe. cume pelik je kenapa langsir tu kaler peach oren ;p tapi xpe, layann~~


puas hati aku dapat pelamin luar, outdoor, tetamu tak yah masuk2 dalam dewan, haaa tengok je kat situ, sambil makan sambil senyum2, lambai2 dengan pengantin hee hee

puas hati aku devil

oh dapat matahari lak tu hee hee
eh adeke matahari petang tu ;p
aku peminat setia matahari
hee hee


Alhamdulillah sangat tak hujan hari tu :)






wahhhh seronoknyeee segala2nyeee berlaku seperti yang diimpikan^^


eyyy \(^o^)/

seronok hingga nak menari sotonggggg ~(^,^)~



gamba adalah kredit to kawan2... erm siapa ek ;p pakai save je dari fb ni. rasanya safura, seri, leli, shai.. ada sesiapa lagi yg tertinggal, hoho.






10 comments:

marinahunny said...

ohhh ruginye tak dtg itu hari.. sob sob sobm :'(

lina said...

dd - mmg best ari tu santai jer...

dd dudu said...

{marinahunny}
sob sob sob :'( kak klu dtg kl jgn lupe kontek dd ya :)

dd dudu said...

{kak lina}
yeke kakk, hepinye saya klu akak rasa begitu :) hehe

nurul azida ahmad said...

hehehe. sy antara y lewat. sharp kul 4 mmg die dah kemas. hihihihi. tp takpe, at least dapat jumpe dd gak :)

dd dudu said...

zida sempat makan x ek?

li9ht said...

mana carik model pintu gerbang 4 org tuh..:D

dd dudu said...

{li9ht}
hahahha model ptm, keke

nurul azida ahmad said...

sempat2 dun wori. makanan pun sedap :)

hanimharis said...

patut cm byk je gambar aku kena curik..hahahah :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...