Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Saturday, December 4, 2010

door gift


makasih hasni ada amik gambar sume door gift aku ni haa pastu compilekan ;) senang keje aku nak buat entry ;p



okiee untuk sume tetamu, kitorang bagi telur je. sume yang datang akan dapat laaa telur ni. idea asal nak bagi sume orang cookies kecik2 letak dalam bekas telur ni, tapi fikir2 balik xpelaa kite tradisional je lah ;p err sebenarnyee riso bajet x cukup ;p


bekas telur adalah color krim macam gambar atas ni dan juga color pink cam gambar bawah ni.


bagus linda dah buat watermark, xyah susah2 nak copy link n kredit. bole? ;p


dua2 versi pun sendiri yang pilih. hehe ma redha jek bagi aku buat pilihan ;p ma kata ma hepi bile tengok aku hepi. aku pun hepi bile ma hepi aku hepi. ma pun hepi bile aku hepi ma hepi bile aku hepi.

pangg~~


okie itu untuk sume tetamu.




aku ada sediakan special door gift jugak. khassss untuk yang aku kenal sahaja. hehe paham2 laahhh duk umah flat, ramai sebenarnye yang aku xkenal, tapi kiitorang jemput sume je..



so special door gift ni khas untuk kawan2 dan kenalan kami sahaja^^

siapa yang jumpa pengantin dapat laa ;p yang tak jumpa pun dapat gakkk, hihi thanx to ezzan n ros n pari2ku n acik2 flat yang tulun bagi door gift ni.

tapi sori tau untuk yang terlepas pandang tu. ada x? gtau laa yang tak dapat tu, saya ada lagi simpan siket door gift tu. nak nak nak? ;D


oh special gift tu, korang akan dapat roti berperisa dengan paper bag yang beriben peach / krim. roti tu ma beli kat pasar tani, ma suke, katanya lembut, pastu macam2 perisa ada. aku layan je sume perisa, kecuali lemon, xbeshh. hehe

dalam paper bag tu ada Al-Mathurat dan kalendar yang bole ubah2 tarikh. korang tarik je kayu2 tu kalau nak ubah tarikh, hihi.

Al-Mathurat beli kat kedai buku agama kat Carefour. RM 1.10 sekeping sebab beli banyak2 kan.



haa kalendar ni asalnya beli kat Bandung. tapi beli siket je dulu mase first trip. mase 2nd trip cari kalendar ni dah xjumpe pulak. bole? hee hee

nasib baik masa gugel2 terjumpe durian kahwin. durian kahwin ni ada jual kalendar ni gak. yahuuuu

haa korang masuk laa website durian kahwin tu. banyaakk door gift bes2. ofis die kat bandar tasik selatan. betul2 lah sebelah mrr2 tu haaaa




saya puas hati sangat dengan door gift ini ;)

harap2 tetamu pun suke... wuuuu


tapi seronok sangat bile tengok ofismetku gantung kalendar ni kat dinding partition.

hehe wink^^


note : biku, aku curik gamba ko kat fb tau

note lagi : sekalung penghargaan untuk mony, seni, lina, ezzan, rosa dan nurul jiranku sebab tulun ribenkan paper bag :)





1 comment:

LanaBusyBee said...

hi diana...nak tanya, kt mana diana beli brown paper bag tu? adik lana nk kawen, tapi cari serata tempt xjumpa kedai yg jual brown paper tu, kt mana ek? klu x kisah emailkan pada lana ek firbee@gmail.com..thanks diana ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...