Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Tuesday, October 18, 2011

it must have been love



honestly aku ni jarang tengok pertandingan2 menyanyi versi omputih... macam american idol ke ape keee, memang xtengok langsung.. sebab aku rasa sume suara omputih sama je, bole hee hee

so aku memang slalu ketinggalan ketapi laa bab2 isu semasa pertandingan2 nyanyian omputih ni. x kenal pun juara bla bla bla. kuku layan gak tp aku wat dek jek kalau kuku tengok. tapi motip AF aku layan pulak? ;p


nak dijadikan cerita pada satu malam tu, kuku tengah surfing kot.. aku pun main laaa tukar2 channel kat tv.. terbenti kat channel 8. rancangan X Factor. ooo nyanyi2 rupenye.

lepass tuuu boleee plak aku x tukar channel lain.. kerana untuk pertama kali aku terpegun dengan nyanyian gadis ini. lagu it must have been love-roxette tapi versi slow je die buat.




sedapnye. aku suke.


rasa nak dengar lagi. lalu tadi aku youtube and search keyword 'x-factor it must have been love', puppp!! ramai rupenyee dah search mende yang sama dengan aku.. heee


layan dan tepeknye disini.

ok bye







3 comments:

ja_on_seven said...

oh gary~

haha motip asek sebut2 name gary?

aku takde keje ni.. gile bosan neh.. sile beri tunjuk ajar~~

dd dudu said...

{ja on seven}

ja ko dah tgk part bas yang crowded tu?? muke gigih gary nak kuar dari bas tu smpi baju koyak2 hahahaha

dd dudu said...

{ciare}

yeyyy~!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...