Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Friday, October 7, 2011

oh zirafah


- tetibe rasa zirafah sangat comel selepas lisa tanye pasal baju zirafah dalam gambar yang aku publish baju2 baby aku sebelum ni.


comelnye zirafah. suke suke

kuku~~~ lepas ni kite cari tema zirafah untuk anak kite byk2 eh. baju zirafah, mainan zirafah.
comel nye.




ceria pulak tu zirafah ni hee hee




tengok zirafah yang senyum sinis ni tetibe terbayang rina.
alaaa, rina yang suke sebut "biasa jeee.."


hak hak




- pagi tadi dapat emel pasal satu taska tu. tengok gambar, terus meruntun jiwa. rasa cam pedih2 siket hati ini.

motip jaga anak orang tapi kasi tidur dengan tutup muka guna bantal/kain?
kalau lemas caneeee crying


terbayang.... terbayang kalau bb ku nanti tido atas kain yang nipis ni pastu himpit2 dengan bayi lain, taaaakkk nakkkkkkkkkkkk crying pastu bayi sebelah die pulak saiz giant terus himpap bb ku yang kecik *kecik ke? takkk nakkkk crying hati aku rapuhhhhh crying

gamba selanjutnye korang tengoklaa kat blog ini



- nway, dari semalam nak cakap tapi segan sebab xnak laa jadikan blog aku ni blog artis/hiburan hehe. tapi x tahanlaaa, nak cakap jugak.
aku sukeeeeeeeeee sangat bajuuu tunang bakal menantu Chef Wan ni. aaaaaaaaaa

lawonyeewwrr. source gambar dari beautifulnara ke ohbulan tah, xingat.



- hari ni rasa bes sebab pagi tadi miting sangat sekejap, padu, jitu dan produktif. aku suke miting ngan bos kecik aku sebab die jenis x merapu, die jenis straight to the point gitu. suke suke.

eh opismet, xyah laa bgtau bos kecik aku tu eh aku puji die dalam blog. rahsia2 kite sudah.



- hari ni baca kesah org bersalin lagi. yg ini pulak, bes lah cara die cerita hehe.


- berminat dengan tikar yang ciare jual ni.

bole order kat sini


murah ok ciare jual, rm55 je. aku pernah tergoda dengan tikar ni kat expo midveli dulu, tapi harga die rm100. nama die tikar korea kot. seb baik aku x beli.

sayang ah ciare banyak2.
aku memang akan beli tikar ni, konpemmmmmmmmm


corak zirafah ada x ciare? ;p


note : oh baru pasan G = giraffe. hak2 ciare, aku konfem order tikar ABC ni!! big grin








7 comments:

AiniHalim said...

dd, tetibe BE tgk zirafah tu tomei lah.. hehe..

Eee..geramnye tgk pengasuh wat budak camtu.. x patut langsung..

ja_on_seven said...

arghhhhhhhhhh!!!!!!!

tensennye tgk gambar budak tido tu... lg tensen bile bukak link yg ko bg tu... kejamnye taska tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eh tutup je la taska tu.. baik bukak software house ke.. buat keje2 programming ni.. tak yah laa seksa budak2 tu....

takpun bukak gerai jual laksa.. tak de la berdosa..


maaf, zirafah ko tak dapat mengubati hati aku yang luke dek gambar si anak kecil itu! huh!

-aku yg emo-

ja_on_seven said...

arghhhhh...


tak bole buat keje..

asek terbayangkan budak2 kat taska tido bergelimpangan...


arghhhhhh

dd dudu said...

{BE}
tomei tomei

heheheee lucu lak tu


{ja on seven}
jaa aku paham nape ko emooo


ahhhhhh join emooooooo


{ja lg}
hapuskan bayangan itewwwwwww

huhu lisa kata taska tu dkt2 umah die

bini edy said...

dd, kisah zirafah yg cute dan baju ana dahlia tu dh langsung tak masuk pot kat saya..gile sakit ati tgk gamba kat taska tu.

aku rasa time lalu taska tu jap lagi nak simbah cat je..alamak aku mcm ja la berapi2 sgt ni..siap aku g chatting ngan owner taska anak aku lagi nih harap2 tak berlaku kat taska dia..

ahhhhhhhhh tensennn

dd dudu said...

{bini edy}

taska tu masih bukak lg ke ekkk

ameris said...

dd, akak beli tikar tu kt giant. tp yg gambar hewan liar. giraffe pn ade.
tak sakit perut lg ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...