Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Friday, October 14, 2011

jumaat 14 oktober 4:00 pm



hai. tengah makan choki-choki ni. tapi frust sebab terkoyak bukaan lebih. so mkn x nikmat laa. choki-choki ni nikmat makan klu kite koyak die siket, so ceklat tu kite isap2 dapat siket2 je, n kene berusaha siket. haaa baruu laaa leh makan lama2. ini, kejap lg abes laaa ni, ahuk ahuk.

sambil update blog dan makan choki-choki, layan ym lisa. pastu sambil2 fikir pasal anak. motip fikir anak? hehe. cian anak tauu keliru nak panggil mak die ni apa. yelahh aku sebenanye nak bb panggil diriku mummy. tapi belum pape dah kene ngejek ngan kuku - mamee monster
crying kejammm takkkkkk crying uwaaaa. x rela kalau bb join papa die ngejek mummy die mamee monster nanti. ahuk2.


sebenarnyee kalau aku ckp ngn bb sorang2, aku bahasakan diri aku ibu tau... "bb... ibu mandi ni.. sejuk sikett tauu..."

tapi selalunye jarang la aku bercakap, bole? ;P slalu ckp dlam hati je. papa die laa rajin cakap ngn perut. hehe.

tapi kalau ibu, senang ke ek anak nak pronouns "iiiii...buuuuu"... nantiiiii... nanti first word die "papapapapapapa" lak... x aciiiiiiiiiiiiiiiiii... *eh motip cemburu cam lisa? kekeke


tapi kalau mama paling senang nak sebut kan... papa die pun klu borak ngn bb dalam perut pun akan bahasakan diri aku sebagai mama.. keke

cian bb, mesti keliru.


pagi tadi kan ada demo sistem sebenanye tau... semalam aku stress siket sbb sistem banyak lubang2 lagi.. xsiap skrin byk lagi *sebab aku ni slalu fokus lama kat mende yg xpenting dulu haha macam design warna dan mende2 yg xnampak,haha.. x seronok laaa nak present....muram semuram-muramnya.. ahuk2.. lepas tu asyik refresh emel je dengan harapan ada emel cakap "demo ditangguhkan/dibatalkan", bole? ekekeke. memang cuak habes laaaa...... memang x nak, memang rasa macam matilaa matilaa... gitewwww



pagi tadi datang ofis dengan suram,masuk bilek meeting dengan suram *habeslaa aku habeslaa aku.... nak dijadikan cerita, ahli group ku yang present sebelum aku, lamaa laaaaa plakk.... sebab sistem yang complicated dan ramailaa yang nyampuk tuk isu itu ini... last2 sampai dekat pukul 12 tengahari dah..

"sistem diana kite tangguh nex time laa yee demo.."



omg...

terus nampak pelangi depan mata.. hahahahhaah seronoknyewwwww... bernasib baik betul!


sebelum ni pun pernah, aku cuak nak present perkongsian ilmu... xtau nape segan nak present dpn ramai2 orang... kalau demo sistem aku ok, x takut pun ckp dpn2 ramai org.. tapi klu present mende lain, aku cuak plak. tgh cuak2 tu, dpt plak emel kateeee sesi tu ditangguhkan... yesssssssssssss sampai bile xtau la... keke aku pun nak bersalin daa ni, xkene dalam masa terdekat ni laa hik2.



hoho kene tag ngan lisa tuk cakap pasal suami. hehe honestly, segan ar kalau nak puji banyak2, sebab tahu kuku baca kan. heeeeeeeeheeeeeeeeee... malunyewww dengan kukuwww..

nwayyy entry2 blog aku ni ditapis oleh kuku dulu tauuu.. espeseli klu entry2 cakap pasal peribadi ke ape ke.... memang akan ditapis.. nanti kalau ada word yang x berapa elok untuk tatapan orang, kuku suruh buang/edit... hehe nak jaga maruah isteri gitewww... yelahhh, blog aku ni pun ada pembaca lelaki tau.. so yg kuku rasa x manis tuu, memang die suruh buang laa... wat masa ni dah ada 3 entry yang x lepas langsung.. xlepas langsung ok... hahahaha bole?? ada je dalam draft tu... xbole publish, kekekeke....


tapi xkesah pun.. sebab aku ni pun bile taip memang taip jee, xpk apa pandangan orang pun bile membacanya.. kadang2 aku x bole berfikir dengan baik pun... tapi bile ada yg memantau espeseli suami sendiri, me rasa lega laa :) bole x camtu. hehe.



lisa, xtau bile nak jawab tag iteww ;P tp tunggu je ar eh. hehe. xpun aku wat entry yang berpassword ;p siu siu siu~

oh bole plak lisa speku aku bersalin isnin depan. hoho. kakak ofis pun siap ada yang mimpi aku bersalin awal. kalau awal tu, minggu depan laa kan. kof kof kof. betullah orang cakap, sakit nak bersalin sakit yang ditunggu2. haha serius rasa berdebar2 dan tertanya2 sendiri bile akan sakit bile akan sakit :P tapi kalau xnak fikir sangat pun bole je... hehe





3 comments:

ameris said...

ingat dd dh cuti sbb xde entry pn smpai ptg...

jemput singgah: http://amerislovely.blogspot.com/2011/10/setiap-pagi-mesti-terjah-blog-nie.html

dd dudu said...

{ciare}

ahukkk ahukkkkkk

;p


{kak ameris}
hahhaah pagi td dd ada demo, pastu masa tengahari kuar, biasalaa jumaat ;p da balik kuar mkn, layan cite soffiya kat utube plak ;p smlm xtgk hehe

nurul azida ahmad said...

yes..setuju dengan ciara...selalunya budak2 akan panggil ibu jd ABU...so panggil mak or mama shud be better...UMI pun ok :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...