Wednesday, August 3, 2011

hai uols



hai uols.. iols cuti tau dari semalam ;p duk2 kat umah ni haaa... bile dah duk umah mesti rasa malas nak update blog ;p

tapi la ni rasa nak update pulak.. motip?

hehe

sambil godek2 lappy, baru je lepas dengar khasiat kurma kat Wanita Hari Ini..
sekarang tengah layan Ketuk-ketuk Ramadhan ;p rancangan feveret, suke tengok resipi2 artis ;p hehehe hari ni sheila rusly ajar camne nak wat otak2 ikan ;P pastu artis, yatt masak ikan apentah heee


eh ok laaaa nanti update lagi. benti setakat ini ok.


nah gambar hiasan

aktiviti di malam hari. sambil tengok TV sorang kopek ikan bilis buat stok, sorang lagi kupas bawang hee hee

slalu pelik camne kuku leh kupas bawang byk2 xde nanges2. aku kupas bawang kedua pun dah berair mata. camne eh nak atasi masalah ni. uhuk uhuk


okie bye2. bes gilerr duk umah di bulan puasa. xmo xmo gi keje da, xmoooo







7 comments:

Ciare Baha said...

dd da tuka propesen jadi surirumah keww? :P

eeee best giler dok umah bulan pose tgk rncangan2 masak/resepi..tp skrg aku dok umah pon xbleh fokus tv dah..aku fokus kat makhluk kecik yg nak menyerang tv tu..AHHA

wuah relax la dd..aku pon sampai skrg kupas bawang nangis..moral of the story, kupas bawang nangis x semestinya x rajen masak. eceh :P

BrightEye said...

Duk diam2 kat umah..jgn curi mkn tau.. hehe..

Kupas bawang mmg akn wat kite nangis. tp org tua2 kata, cucuk bawang kt ujung pisau..mmg nmpk pelik tp itu doang kata. Tp kannn BE wat cam x menjadi je..kadang2 je menjadi..hehe

dd dudu said...

{ciare}

wahh besnyee klu betul aku dah tuka propesen, awww impian tu


ahahhahaa nanti aku dah ada anak pun mesti rancangan feveret aku tah kemana2 tah hik

oh betul2, suke teori ko. tp wah xsangka super woman ciare pun leh nanges kupas bawang. aci x cakap camtu kof2

bini edy said...

eeeeeeeee sangat impian tau menjadi suri rumah yg terpelajar..ah bila kah..ko x yah la smbung keja, cuti jekkkk..saya punye cuti tinggal 17 jek, rasa mcm nak abiskan la hahahah..

AnneWeeza said...

hihi...dd bawang ke 2 heh? Anne plak bawang ke 4....tu pon sbb kupas laju2.. hii ;))

dd dudu said...

{be}

macam penah dengar pesanan iteww.. ohhh kuku pun pesan mende yg sama, hik2 motip pesan jgn curik makan, kof kof

hehe yekeee, cucuk hujung tu kejap sebelum kupas ey ;)


{bini edy}
abes laa cuti saya nanti, terus x leh raya ;p

sob sob


-bini kery- *nak jugak ;p


{anneweeza}

anne.. dd kan klu kupas laju2, nanti ngan isi2 sekali terkopek kui2

hahhaha entah laa, ketahanan mata ni sangat lah lemahh, begituu

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. said...

Ada satu petua taknak bg nanges mas akupas bawang..rendam semua bawang-bawang yang nak dikupas tu dalam air sebelum dikupas. Pernah try dan eh..betullah, tak nanges dah.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...