Monday, August 22, 2011

zinger oh zinger


korang pernah tak rasa nakkkkk sangat makan satu2 mende tu masa bulan puasa ni? haaa inilah yang terjadi pada aku minggu lepas, hari apa aku xingat la..

dari pagi tu aku nakkkkkkkk sangat makan zinger.. terbayang2 ok... mulut nii haaa memang nak sangat laaa... terus msj ke kuku cakap petang nak makan zinger..


dan bile dapat ngap masa berbuka tu, MasyaAllah... nikmatnyeeeeeeeeeeeeeeee :]""


dan hari ni, aku rasa nak zinger lagi... aaa caneee crying


asal kau sedap sangat ah zinger oi?

mcCiken mcD pun sedap.

burger yang ayah slalu beli kat ong tai kim yang banyak mayonaise dulu pun sedap giler2. tp stall tu dah xde pulak. burger tepi jalan terbaik ah kat situ.


tapi ayam ada lagi kat peti sejuk umah ni. nex week dah nak raya. cam membazir lak gi makan luar. uhuk2
kuku~~ malam ni kite buat ayam goreng KFC nak ;P

kekekeke



oh zinger ku sayang~





2 comments:

aYenZ JamiL (^0^)/ said...

tu la dD..kyen stuju sgt pasal stall tepi jalan..actually kalau jumpa yg sedap..mmg xleh nk lawan dah yg mahal..hehe..sedaappp

dd dudu said...

{ayenz}

arghh sedapnyeeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...