Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Thursday, May 5, 2011

wedding mimie dan didie



jom tengok gambar perkahwinan my school fren, Mimie dari gang Shackey Buddies. perkahwinan mimie ni banyak idea2 baru tau aku tengok :) jom tengok sama2.


30 April, di rumah mimie

keluarga mimie buat 2 resepsi. ingat tak 2 kad cantek yang aku dapat tu? klik sini ..
satu resepsi dekat rumah, lagi satu resepsi dekat dewan pada keesokkan harinya. dua2 resepsi pun aku dan kuku pergi hehe ;p


sweet tak?? sweet kan kan.. color yang soft, pelamin pun xyah langsir2 bagai. jenis ukir2 macam ni canteklah ;)



baju mimie. aku nak suka color ni bole? huk2



shackey gals dan bulu-bulu. diorang suruh preggy mommies duduk.
aku macam biasa, paling selekeh ;p hehe


oh ye, aku nak suke doorgift yang keluarga mimie bagi bole?? meh la tengok.


bagi epal hijau uols.... epal tu disaluti cantek dengan white chocolate.
bila makan kan, mule2 rasa manis sebab white chocolate tu, lepas tu bile sampai part ngunyah epal, terus rasa masam.
kire masa makan tu, manis-masam, manis-masam..

great idea kan?? suke sangat.


gila lawa bunga telur ni. eh bunga coklat, sebab x letak telur.
mak mimie buat dan pintal sendiri. lawa gile, banyak riben lak tu kene pakai.
ishh lawa giler la.


oh ya, yang paling aku x boleh lupe adalah nasi beriyani+lauk2 di rumah mimie sedap giler. bertambah2 aku makan walaupun hidangan bufet, selamba je. sedap sangat uolsss, jenis nasi yang makan saja tanpa kuah pun dah sedap~

:]""""




1 Mei 2011, 8:30 malam, di Tun Rahah Grand Hall, Menara Yayasan Tun Razak


okeh yang ni resepsi kedua. start je event, aku suprised sebab xpernah hadiri opening kawen yang dimulai dengan tarian ala2 Glee. hehe

family mimie sangat sporting. sebagai pembukaan, keluarga mimie(adik beradik + cousin) menari2 dulu lagu 'Marry Me- Bruno Mars' ala2 dalam Glee.




shasha - kembar mimie



mereka menari sampai lagu habes.
dan mendapat tepukan gemuruh dari tetamu.

hihi



kemudian, ada persembahan backpipe dari St John's. diorang pakai skirt, hihi. aku pun x amik gambar, xtau kenapa.

kemudian, pengantin pun masuk.

aku selalu kenal kalau orang tu di'makeupkan oleh Aleng Tohara.
Aleng Tohara ni ada identiti makeup dia lah.
LOL. silaplah. iza kate, makeup dari sue cantek.
yo yo ooooo jek aku konfiden kan. ahakkk malu.




pretty mimie with her groom, Didie.




aku dapat tempat duduk yang strategik gile. dekat dengan laluan pengantin, dekat dengan pelamin dan berhadapan dengan skrin besar. hehe puas hati.



with, kuku^^, shee n her hubby.



terang2 skrin depan aku.



untuk door gift, mimie bagi beg kain yang tertulis nama Mimie & Didie. tapi masa balik tu selepas amik2 gambar aku lupe terus pasal gift tu atas meja. uhuk sayangnye.. mimie~~~ nakk~~~~ simpankan bole~~~ wuuuu


selepas tu, acara merenjis, pastu makan.. masa makan kitorang dihidangkan dengan video suprise dari pengantin perempuan pada pengantin lelaki. pastu video surprise dari adik beradik mimie sampai buat mimie terharu. lepas tu ada persembahan menari2 dari bebudak sekolah Cohcraine (sumpah x reti eja), pastu ada persembahan nyanyian dari adik tu, adik ni. hehe banyak persembahan.



masa bersurai, amik2 gambar. tapi gambar aku xbanyak, kurang nak join amik gambar, xtaulaa masa preggy ni, malas gile amik gamba bersama orang. kalau boleh nak lari dari kamera. aku dah jadi macam lisa ke?? hek hek hek.


tapi ada laa siket join amik gambar kejap, pastu aku duduk tengok je diorang amik hee.
shai sampai risau "are u okayyy"

okaylaa shai. no worries. ^^


tema : dusty pink.
aku recycle baju yang ada je. terasa ketat2 siket hehe.

motip tetibe pakai shawl? huhu




then, acara wajib. bergambar besama pengantin.


bersepah cari kedudukan.


si gemuk dan pengantin dan kawan2 CBN.
eh silap, caption sebenar adalah - pengantin dan kawan2. *pengantin lah watak utama, motip si gemuk itu?


kitorang balik dalam pukul 11 malam kot. seronok dah kawen ni, aku x risau dan terkejar2 pun nak balik lewat malam. kalau masa belum bernikah dulu, kuku kene hantar aku balik dululaaa, pastu ma ayah biseng2 risau2 balik lewat. dah nikah xyah risau semua tu dah, namanya pun balik ke satu rumah hehe.

no worries at all ;)



ucapan untuk pengantin : to mimie yang sentiasa adorable dan banyak cakap dan disayangi oleh sume orang, selamat menempuh alam berumah tangga dan bahagia hingga ke akhir hayat bersama suami tercinta ;)


daaa~ (^^.)/










10 comments:

Zana Adieyza said...

sweetnyer majlis kahwin kawan dd ni.. semuanyanampak sweet & soft.. cun!!

zana tgk dd x selekeh pun.. comel jer..

Mama Gee said...

wowww grandnyaa majlis...
suka sgt tema warna..pastel...lawoo

nurul azida ahmad said...

suke kaler y mimi ni pakai ms reception kat rumah! i adore la...suke suke. nak tema kawen ni jugak la..

dd dudu said...

{adieyza}
sweet, soft n cun!!

yekee, cam comot jek, kurang bergaya dan x gojes *tetibe

hehe

{mama gee}
pastel mmg lawo kan kak gee^^


{zida}
ok setuju2.. hehe tetibe aku lak yg setuju

Ezzan Yusop said...

cochraine :)



motip komen i makin kontot? haha.

dd dudu said...

{ezzan}

ohh dd eja 'Cohcraine '

huruf c dan h terbalik.

haha.

entah, ezan, motip? ;p

mimie didie said...

sooo sweet tqqq so much dai..

btw kad n gift semua fr bangkok...mariiii promoteee new place utk bride2be carik wedding vendors @ bangkok lak hehehe

dd dudu said...

{mimie didie}

siriyes mimie?? bangkok bes yeee tuk barang2 kawen, hohoho ramai duk ingat bandung jekk, hehehe

besnye besnye

~YUN~ said...

eh kak mimie wed!she's my aunty!gojes kan die..hehe!

Riena said...

mimie sangat cantik..congratulations :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...