Friday, June 10, 2011

ariana


tadi si A cakap macam ni..

si A : "nak gi beli tudung ke.. kat Ariana ada kemah2 kat depan kan skang?"
si D : ariana?
si A : "eh Ariana ke Ariani eh"
si D : "Ariani laaaa"


rolling on the floor

kepada warga ptm, cube teke siapa si A? ;p


note : dialog lebih kurang, aku x ingat sangat




4 comments:

~izan~ said...

oo ariani dah start bukak khemah2 ek dpn kedai,biasanya tu sale tu hehe..

dkt nk raya biasanya akak tgk gitu =D

dd dudu said...

{izan}
hehe ingatkan ada sale gak, saja2 pegi teman kawan tadi. tapi laa kemah untuk cabutan bertuah rupenyee hahahaa

iedayah said...

lina ke yg ckp gitu ?huhuhu

dd dudu said...

{iedayah}
haha motip lina? lina x satu ofis ngn kite. pastu lina bukan si A, hek hek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...