Tuesday, June 21, 2011

hanin fizura's wedding


tarikh : 18 Jun 2011
tempat : Kampung Pengantin, Setapak
masa : 8:30 ++ malam


sedikit intro, hanin ni kawan aku masa kat mrsm kuantan dulu. kitorang satu kelas. satu blok asrama. rapat gak ngan hanin ni, selalu datang bilek dia, hehe. lepas tu kitorang selalu gak balik umah KL sama2 naik bas dari Kuantan.

hanin ni seorang yang sangat1000x lemah lembut. dalam banyak2 gadis/wanita yang aku kenali, dia ni lah yang paling lemah lembut. lemah lembut tahap kalau kitorang main bola jaring kan, aku risau betol kalau bola tu terkena hanin. risau sebab hanin ni lemah lembut sangat orangnye, tih tih tih..



so baru2 ni dapat kad jemputan dari hanin, rasa teruja sangat, siapalah jejaka yang bertuah itu.

ini kad jemputan hanin. sangat taste aku ok!!!! ah suke giler1000x

memang taste aku.. memang memang memang!!! *perlu ke ulang banyak kali

suwitnyeee kad ni~~~~~~


simpel jeee, tapi suwit~~~~~~





@Kampung Pengantin, kelip sana kelip sini




lawo


nway, ini kali kedua aku pergi wedding kat Kampung Pengantin ni. pertama kali dulu masa aina punye wedding


sekejap je dah berubah sekeliling Kampung Pengantin ni. dulu sekeliling dia senyap je, mana ada apa2. kali ni aku datang dah buat aku keliru mana tapak kampung pengantin ni. tiba2 ada tempat karoke cina la apa laa.... huk2



setiap tetamu perempuan dapat bunga kristal ni. like like. rasa exclusive. hehe
mula2 aku ingat nama Fizura & Fikri tu engrave tau.. rupe2nyee sticker transparent.. hihi nice idea^^





dd dudu bersama leli, cikgu wan dan suami cikgu wan. sepanjang duduk ni asyik gelak jekkkk, leli ni la asik buat lawak jek. hak2

semeja dengan baity+suami+haris anaknye, dan juga wany+pokwe suaminye+mikael anaknye. *motip xde gambar?

ina pun datang, tapi meja kitorang dah penuh, so dia duduk meje sebelah, sob2.



ketibaan pengantin. MC ada buat intro serba sedikit pasal pengantin perempuan dan pengantin lelaki. oooo pengantin laki ni doktor perubatan rupanya.. waahh pegawai bank + doktor, dimana kalian bertemu hah, xnampak link/ cabang lak hee hee



kui kui masa makan, kitorang sume makan, tapi kuku sorang je xmakan, die jadi babysitter untuk mikael anaknye wany hee hee mikael pun nampak selesa je dengan kuku, ok la tu hee hee lepas tu kuku buat badan mikael menari ikut lagu yang didendangkan, serius lawak laughing *rugi x amik gamba, sob2




dah pukul 10lebih tu laju2 ke pentas nak amik gamba dengan pengantin.
hanin~~ hanin cantek sangat. kite suke sangat design baju hanin, tudung dan veil. sume yang hanin pakai malam tu kite suke lah. sukee sukee
hanin nampak gojes sangat. pengantin yang rupawan


ok gambar belah kiri adalah wany, cikgu wan dan ina. ina comel ngandung 5 bulan gak ;)

gambar belah kanan lak baity, dd dan leli ;)





yeayyy happy sangat jumpe korang2 malam tu.

kelas F2 batch 2000/2001 memang terbaik ;)








4 comments:

Ciare Baha said...

1. doktor pegi ke bank utk bukak akaun bank. lalu berkenalan dgn peg bank :P
2. pegawai bank sakit lalu pergi ke hosp dan berkenalan dgn doktor.
3. kereta pegawai bank rosak lalu doktor yg lalu di tempat kejadian tolong peg bank. mereka pon berkenalan ;)

~~ dd, ok x aku reka cerita di mana mereka berkenalan ;)). Dulu aku slalu ckp kat MK, tanpa kereta savvy weols xkan jumpa dan xkan ada rayyan. pastu dia pon reka2 cerita situasi mcm mana weols jumpa kalo xde savvy. hehe kelako ok :P so arini aku tlg rekakan utk ko ;))

dd dudu said...

{ciare}
ahahaha kelaka!!!!

aku dan keri pulak... kalau xde upm... erm eermmmm dimana kitorg bole ketemu ye...

kedai mesra? eh tp die gune petronas, aku gune shell..

kat mana ye..

servis keta?
aku perodua dia proton haha.


aku pun xtau. motip ;p

Ciare Baha said...

1. dudu berjumpa kuku di kedai buku. dudu nak beli komik sinchan. kuku nak beli komik naruto (motip aku reka gini??;p)
2. dudu berjalan2 ke banting nak beli kerepek (yg arwah dato susilawati beli tu). kuku pon tgh beli kerepek.pastu mereka pon berkenalan;))
3. kuku dan kawan2 pegi ke mines, dudu dan kwn2 pon pegi mines.mula2 tak suka tp lama2 tersuka plak. muehehe

hish merepek dah aku ni. sebab wat coding lah ni!! arghhh!!! ~~ sian blog dudu jd mangsa ;n~~

dd dudu said...

{ciare}

ciare lawak laa!! hahahaha

motip aku jauh2 gi banting beli kerepek? :'O

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...