Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Thursday, July 21, 2011

2 julai 2011 - hari yang tak plan plan ;p



hehe pernah x korang bangun tido dan korang da plan nak buat apa, tibe2 hari itu langsunggg lain jadinya aktiviti, tersasar terus.. sungguh x diplan dan x dijangka.. begitu.. hehe aku slalu jek jadi sebenanye..

2 julai 2011 antara contohnye.. entry lama gak ni sebenanye
hee hee

sebelum tido malam tu plan esoknye nak duk umah je kemas apa2 yang patut, lepak2 sampai la pukul 4 petang pastu nak pergi rumah ja sambut besday adam, pastu nak balik kampung.. haa camtu je plan asalnye untuk 2 julai tu (sabtu)..


tapi pagi 2 julai tu aku terbangun awal pulak, dan x rasa nak sambung tido balik.. pastu bunyi2 kat kuku.. "awaakk tingin nak makan roti canai ar..." "awaakkk tingin nak makan roti canai ar" ...

"ok.." kuku jawab.

senang jek
hee hee


awal2 pagi lagi kitorang dah tercongok kat food court presint 9 nak makan roti canai.. nyum2 ok puass dapat makan..

pastu pegi kedai biru yg macam mydin tu, ingat nak beli sayur siket nak buat sup sayur tapi kedai tu tutup lagi la pulak.

sekalii kuku ajak pergi kedai aksesori keta pulak, nak tukarkan lampu kereta aku yang sepet sebelah dan nak tukar wiper aku yang dah haus2 siket...

alaaaaa~~ dah laa aku pakai baju bodo2 je ni, ingatkan nak gi sarapan jekkkk

padahal kedai2 sume mana bukak lagi hahaha... so kitorang round2 sana round2 sini, ushar2 kedai aksesori kat equine walaupun sume masih bertutup.. hehe.. dalam pada2 tu kuku plan nanti dah pukul 9 pagi kite pegi carefour laa beli tisu ngan sayur, pastu aku nampak Giant equine, aku ajak kuku "jom try Giant sini nak pukul 9 pagi?" hahaha sume pun nak kejar kul 9 pagi. kui2 pastu kuku kate pegi pasar borong je lahh.. leh dapat sayur murah..

haha..

tapi papehal pun kitorang g cari kedai aksesori keta dulu... pergi serdang lak.. sana dah ada yang bukak..
so dah tukar lampu dah tukar wiper.. setel!!!
padahal xplan pun nak buat hari tu hik2.


balik tu lalu pasar borong, mak aihh kereta dah panjanggg laaaa sume nak masuk beli barang2 nak masak kot.. kui2 kosser nak masuk kan..

dalam pada masa yang sama dalam kereta aku duk cerita pasal kakak ofis cakap pasal jualan gudang barang2 baby myDear kat puchong *tp aku xterfikir pun nak gi, saje je cite.

pastu kuku kate "jom lahhh pegi".

"haahh skg ke? awakk kite x tau kat mana mende alah tu, xtau tajuk jualan tu, less info nii"

"xpeee kat sana nanti pandai2 laa"

"alaaaa dah laa orang pakai selekeh je ni, ingatkan nak gi sarapan je tadi, uwaaaaaa"

"ok je kite tengok"


puk.


so menujulah kami ke jualan gudang barang2 baby MyDear kat puchong.
dengan less info nye, aku duk sms2 kaco kak hajar tanye direction. dah sesat pusing sana pusing sini aku pun serkap jarang laa sms ja, ciare kot2 dorang penah gi.. skali fuhhh naseb baik ciare penah pegi jualan tu.. terus kol die tanye direction.. tq ciare!



akhirnye sampailah kami ke jualan iteww.

ok memang murah2.
tapi kan, sesaknye
hee hee

ramainyewwrr orang
hee hee first time pegi jualan2 baby macam ni, hehe begini rupenye ;P


kitorang ushar2 baby stroller, baby car seat dan baby cot.

ada je stroller yang kami berkenan, tapi last2 decide nex time kite datang lagi masa hari bekerja. masa tu tarikh jualan murah tu dalam seminggu rasanya.
kalau beli masa tu, adehh larat ke nak beratur ;p pastu fikir takut terburu2 sangat kan.



balik tu dua2 lapar terus singgah uniten yang jual goreng2 tepi jalan tu.
sup sayur nye kemana, carefour nye kemana, giant nye kemana, pasar borong nye kemana ;p muahahaha



oh ending cerita MyDear tu, last2 kitorang x kembali semula pun ke jualan itu, kitorang pi beli baby stroller dan baby car seat sweet cherry jek kat jusco ;P

aci la kan ;P

nex entry aku cite pasal baby stroller lak. hehe

bye2



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...