Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Thursday, July 21, 2011

cabutan bertuah hari tu aku dapat apa? ;p



ingat tak entry lepas2 yang aku duk berangan nak menang cabutan bertuah ipad 2 ;p

so pada majlis penutup hari ict ptm ukm, hati aku dah berdebar2 dah. xtau kenapa nakk sangat menang hadiah utama, padahal selalunyee aku paling xnak menang cabutan bertuah sebab segan nak kedepan hehe.

sebelah kiri aku si wewe pun duk mengomel nak menang ipad jugak. hik2sebelah kanan aku pulak si rina.. dia biase je ;n

mule2 penyampaian hadiah untuk yang menang template power point.. xtaula diorang dapat hadiah apa.. aku tunggu cabutan bertuah je ;p oh ye cabutan bertuah ni untuk kakitangan ptm jek. so die cabut ikut nombor pekerja yang login/hadir pada hari itu.

korang rasa aku dapat ke x??

jeng jeng jeng..


.

.























sila scroll lagi..














.




.



aku menang hard disk 320 GB je!!! hahaha


xdapat jadi pemenang utama laahh plakkk.. tsk


tapi pemenang utama pun bukan dapat ipad rupenye. dapat Asus eee pad Transformer..
pemenang kedua dapat Dell Streak
pemenang ketiga dapat pakej pelancongan ke Langkawi untuk 2 orang


kerlasss~~


hard disk pun hard disk la labuuu~~ ;p

selain hard disk ada yang menang pen drive, ada yang menang hamper.
masa cabutan hamper tu aku duk cakap dalam hati "jangan laa nombor aku naik janganlaa nombor aku naik" haha macam nombor ekor pulak. xnak ah hamper, berat ok ;p




dialog wewe yang frust


wewe : "apa ni rina, kite asyik kecundang di tangan dd je.."

rina : "ko ni.. ini rezeki die mengandung"

wewe : "hari tu pun die dah dapat gak cabutan bertuah"

rina : "itu rezeki die baru kawennn"

wewe : "abes aku ni..?"

hee hee

jangan mara wewe ;p hehehheheheehe


oh ye, masa hari ict tu aku pergilaa forum open source vs proprietary..

sekali tengok jemputannye.. aikkk cam kenal jekkkkk


oohh Dr. R rupenye dari upm, haha.. Dr. R adalah supervisor lina, ros dan wawa ;p


datang ukm bagi talk kenape-yg-bukan-open-source-lagi-bes-dari-open-source ;)
ala2 debat gitu. dua lawan dua.



oh ini lak gamba si fid, gamba kedit to rina erina ;p

die tengah bagi talk kat bebudak sekolah menengah yang datang - tentang cara2 menggunakan google.

kitorang datang jugaklaa saje nak bagi sokongan *sebenanye nak ngutuk2 hehehe, masing2 buat dek je masa fird bagi talk tu *terutama rina yang asik tengok iphone die tu je, diorang dah tau kot pasal knowledge tu.

tapi tetibe ada
satu muke yang sangat teruja dengan talk itu, muke aku lah tu muahahhahaa. xsangka knowledge aku taraf sekolah menengah je sob sob sob. aku baru tauuuuu masa tuu cara pencarian google yang berkesannnnn hahahahahha bole??
ketinggalan zamannyewwrrr akuuuuuuuuu.

baru tau kalau nak gugel samting yang betul2 tepat tanpa campur word2 lain camne kekdahnye. baru tau kalau nak gugel ayat ni tapi xnak ada word tu camne kekdahnye. haa begituuu

patutnye aku jadi jemputan sekolah menengah je crying


paling xbole blah, si fid ni gi tunjuk kat bebudak ni website yang bole buatkan keje rumah matematik siap ikut steps. abeslaa bebudak ni ;p kalau diorang xpandai sebab tiru,ko bersalah fid ;p


ini je gift2 terkumpul yang aku berjaya collect.

kalau aku rajin tanya soalan atau rajin menjawab soalan kat booth2 atau masa talk mesti aku dapat banyak lagi. sob sob

















7 comments:

Diana @ BKKC said...

pernah dpt satu cabutan bertuah jek mase studi kat jengka dulu..hadiah pe ek? x igtlah...besa2 kot..sbb dinner course jek

fami said...

sume org pun berangan nk dpt ipad..hihi..ok lah tu hard disk 320Gb dr pendrive..hahaha..rezki baby tu

dd dudu said...

{diana}
hehee bertuah tu ;) segan x nak amik kat dpn? ;p


{fami}
si dia dapat pendrive ke? ;p rezeki baby gak tu. kite nye pen drive dah corrupt, sebenanye tingin gak dpt pen drive, hard disk gedabak sangat hihih

AiniHalim said...

bestnye dpt hardisk... BE plan nak beli hardisk tp x beli2 lagi..tunggu pc fair kot..hehe

dd dudu said...

{be}

alahai ;) xpe be, hard disk zaman skg dah x semahal dulu da ;p kan kan ;p

dd pun bersyukur gak ni

Cik Seni said...

wahhh, ok apa dapat hard disk.. :)

aku pun takde lagi external hard disk..huhu.

dd dudu said...

{cik seni}

hehe ok2 bersyukur2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...