Friday, July 22, 2011

kura-kura


cak ;)


ni gambar makcik mana ni ;p

hehe ni baju maternity yang aku pakai gi kerja hari ni.
honestly kan aku x suke pakai seluar sebenarnye. x tau kenape. dari dulu lagi. lagi suke skirt atau dress atau baju kurung. nanti nak cari dress/jubah lah hehe.


amik gamba ni sebelum gi keje pagi tadi. sorang2 je masa ni. kuku kan induksi kat KL, awal2 pagi die dah kuar, aku pun x mandi lagi setiap kali die keluar gi keje, hok hok, hantar dia ke pintu dengan muke sememeh dan mamai2 slalu. haha


tadi nampak wewe berbaju kurung putih bunga pink. sungguh taste aku. lawanyeeee

dd : "wewe!!! lawanyeee bajuuuuuuuuuuuu"
wewe : "ni baju lama lah"
rina : "biase je baju wewe"
wewe : "baju2 ko lagi biasa rina!"


muahahaha wewe dah menjawab rolling on the floor

lawak la dorang ni rolling on the floor



oh ye kenapa tajuk kura-kura? kebetulan ok tajuk sama dengan entry kak d. sebab entry ni memang tengah sesuai letak tajuk kura-kura hehe.

semalam aku baring2 depan tv *rumah kitorang dah ada tikar kayu, tu yg seronok je guling2 depan tv hehe. tapi bila nak bangun kan, asik x lepas jek hahahahaha. bile bangun, jatuh ke belakang balik, bangun, jatuh kebelakang balik hee hee *kalau baring atas tilam lepas pulak bile nak bangun, klu atas tikar yang keras jadi xlepas



pastu kuku ternampak .. lalu berkata.. "kura-kura bangun x lepas"

bole?

dikatenye aku kura-kura.
hee hee ;n


awakkkk.. kura2, bonggolnye adalah di belakang ye.
kite pulak, bonggol adalah di depan ye.

puk2.


wuuuu kura-kura T_T





16 comments:

Anonymous said...

hahaha sme la dd...umu pn ssh nk bngun kalo dh baring ni...nk plak kalo baring je atas simen tu...hehe...ni bru 6 bulan, 9 bulan nnt cane la ek?ekeke

- ummu

dd dudu said...

{anon akak umu}

umu comelnye!! dd terbayang umu tengah jadi kura-kura yang xlepas bangun.

muahahhaha kelakanyewwrr


9 bulan nanti, adakah kite terbaring sahaja wahai ummu ;p suami nak tarik kite pun tah2 xlepas, kakakakakaka


jap nak gelak

ZaNa aDieyZa said...

hihihi.. kelakar la kuku tu.. xpe dd, yg penting makin comel kan.. makin besar perut, makin comel pulak zana tgk dd..

dd dudu said...

{zana}

heheehehe

rosealley said...

haha, kura kura bangun xlepas, haha, jahat x aku gelak,tapi comel je + kelakar, haha *gelak jauh jauh*

aYenZ JamiL (^0^)/ said...

hahahahaha..
kejamnya kuku..hahahaha
dd..kyen ske baju ni..hehehe

bukan blouse ni boleh sesuaikan dgn skirt juga kan?

Anonymous said...

tu la psl..skang ni pn duk bpaut sne paut sni...berat rupenye perut ini kn??hehe

kura-kura la aku smpai bln11 ni...ekeke

- ummu

dd dudu said...

{rosealley}

gelak jauh2 je tau. jgn gelak dekat2 ;p sob sob

{kak yen}
hahaha

eh kakyen suke eh. yeyy

sesuai ek ngn skirt? skirt itam ek??


{ummu}

dd : kura-kura 1
umu : kura-kura 2

;))

Bright Eye said...

tomei lah dd..(^_^)

dd dudu said...

{be}

;p

JIVEBUMZ said...

comelnya dd pakai baju peknen tu.. teringat zaman akak peknen dulu tembam kemain kot hihi

mzhany said...

hihihi ada jer yang alaa biasa jer...;)

dd dudu said...

{kak jivebums}

hehe nanti dd dah 7 bulan ke 8 bulan tembam kemain la kot ;p

{mzhany}

biasee ;p haha

Cik Seni said...

comeynya dd... :)

dah nampak perut dah... =p

aYenZ JamiL (^0^)/ said...

comey la baju tu..hehe..
skirt hitam ke..skirt yg sama kaler dgn bunga2 halus tu ke..mcm skirt coklat pun boleh..
tetiba teringat yg dD ms kt upm salu pakai skirt..hehe

ummu prehnant juga ke skang???
waaa..tahniah..alhamdulillah..

ros :: kura2 bgun bgolek ke tepi..konpem boleh bangun punya..hahaha

dd dudu said...

{cik seni}

dah makin membesar2 dengan byk, die x besar ngn siket2, kof2

{kakyen}

kakyen :D yg tu ummu athiah laa, bukan ummu sulaim ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...