Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Thursday, July 14, 2011

biase je



kat ofis aku ni ada la sorang kawan, nama dia rina.. *wah terang2 aku nak ngumpat rina kan dalam ni? hak2..


dia tu kan... kan.. kan... kann....

kalau ada sesiapa yang eksaited dengan sesuatu dan sume pun nampak teruja "wahh wahhh"... tibe2 mesti akan dengar suara dari satu mulut yang yang sebut "biasa je.."

dan suara itu adalah suara rina..



pagi tadi kan my ofismet, aina duk edarkan kad jemputan pertunangan dia.. bila sampai kat tangan aku, aku sangat teruja lahhh sebab kad tu smart+comel sangat.. simpel je tapi comel laa bagi aku.. kad putih ada riben hitam kat tepi.. memang taste aku sangat..

aku pun.. "comelnyee comelnye, aina comelnyeee!!!"


tetibe terdengar satu suara dari satu watak yang tetibe muncul jalan xde bunyi.. "biase je....."


bole??

suke2 ati die jek tau hee hee seb baik aina dah biase jugak hee hee

aku pun pernah beberapa kali kena..

aku pakai baju baru, then kawan2 eksaited laa cakap cantek la ape laa bla bla.. skali muncul watak jalan xde bunyi yang tetibe muncul dan berkata "biase je.."

cis ;p


sama lah kalau pakai tudung baru yang cantek gak.. dikalangan orang2 yang suke dan teruja mesti akan keluar perkataan "biase je" dari satu watak antagonis iteww.. arghh ;p


tau tak aku terbayang siapa bila rina sebut "biase je"... aku terbayang fauziah nawi dalam iklan ribena masa hari raya sebut "biase je" sambil mulut senget2 cebik2 masa die tgk kuih2 raya yang maria tunku sabri hidang... hahaha


kalau kitorang duk tegur2 wewe makin kurus kan... mesti die muncul dan berkata "biasa je"...
rolling on the floor suke2 hati jek tauu



rina~ ko ni "biase je"...


note : shah jazle~ fasha sanda ke fauziah nawi kite nak bagi nama kat rina ni?

yang benar,
-diana danielle-





4 comments:

noraelena said...

entry ni... biase je

diana danielle said...

{noraelena konon}

ko memanggggg

Rohani Hashim said...

mesti dia dpt gelaran cik biasa je ;)

dd dudu said...

{mzhany}

cik ngade2 ;p

haha


{ciare}
ciare, ko ni biase je

;p


haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...