Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Monday, July 18, 2011

28 Jun 2011 - Big Plate




dah abes comot2 makan kek, kuku ajak gi makan untuk celebrate..

"kite makan kat Big Plate, Subang nak?"

Subang? jauhnye
hee hee Big Plate tu apa.. layan je lahhh..

"nakk :D"


alang2 kat Subang, panggil si Pae tu skali.. *note: pae adalah rumet ku di upm. die slalu kejut aku subuh hehe.
masa sms die, die kat sirim lagi, belum balik keje.. so nanti die terus ke Big Plate, xbalik rumah dulu.. hehe naseb baik pae free n available.. suke2..



Big Plate ni tempat makan western, tp pinggan mangkuk die bsar2.. tapi harga agak mahal siket laa, standardla kot pinggan besar ;p


cawan pun besar, pu~




aku order chicken burger. kuku kate "datang jauh2 order burger je?"

hellooo, makcik kenyang makan kek okayy.. ini je nampak paling ringan tuk dimakan ;P




kuku order ciken cop. kuku kate xsedap. Burger aku td, aku rasa ok je, hehehehe piawaian sirim aku memang rendah siket berbanding orang lain ;p




pae order, mende tah nama dia ni. aku curik2 siket potato wedges die. hehe.




so far, aku rasa ok je *budak dibelanja mana bole komplen banyak2 ;p

tapi kuku kate x ok, xsedap, servis slow.. erm

begitulah ;p



taraaa~~ inilah pae.



seronok gile dapat jumpe pae walaupun minah ni bawak banyak cerita2 yang mengejutkan aku, hehe.

masuk kereta nak balik tu dah rasa rindu balik kat pae. tibe2 dalam masa yang sama, dapat sms dari pae cakap mende yang sama yang die dah rindu kat aku, uwaa :'o memang jarang jumpe pae skarang, uwaaaa :'o tibe2 dah nak tukar status dahh, upsss ;p








2 comments:

Zana Adieyza said...

nmpk makanan tu mcm sedap tp biasa2 jer eh? zana x pernah pulak gie makan kat sana.. hihihi

nmpk perut dd cikit.. baju pink lagi.. comel!!

dd dudu said...

{adieyza}

so-so je kot, cume big portion

hehe skg lagi besar berbanding dalam gamba tu, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...