Tuesday, July 26, 2011

tua



sambungan cerita kura-kura


hari tu kan, balik keje sambil lepak2 kuku layan je la aku nak cerita apa kan. aku cakap laa "awakkk.. hari ni kite buat entry pasal kura-kura, pastu ada kakak2 yang emel cakap nanti kandungan dah 8 bulan 9 bulan lagi x lepas bile nak bangun... ciare pun cakap camtu jugak, hihihihi"


pastu kuku jawab.. dengan nada x de perasaan..

"kura-kura tua"


aaaaa angry

dikatanya aku akan jadi kura-kura tua
crying


kura-kura tua yang susah nak bangun bile usia 8 atau 9 bulan kandungan



kura-kura tua pun, kura-kura tua laa~~~ sob sob





10 comments:

Ezzan Yusop said...

hahahahahahahhahaahah terbygkan gmbr kura-kura tu dd... ;p

dd dudu said...

{ezzan}

buruknyee bayangan ituuuuuuuuuuu uwaaaaaaaaaaaaa

ezannnnnnnnnn

uwaaaaaaaaaaaaaa

ja_on_seven said...

kesian kure2 tu disamekan dgn dd..

dd dudu said...

{ja}

ja!! :'O

bukan dalam situasi skg aku yang kesian ke sebab disamakan dengan kura-kura tua itu! :'O

Ciare Baha said...

xpe kejap ke jadi kura2 tua, pas beranak jadi kura2 anak dara balik..

HAHAHA

dd dudu said...

{ciare}

ciare, selepas beranak haruslaa dah xjadi kura-kura uols..

iols jadi kerengga, bole? ;p


phewittt

cik rose said...

kelakar la kuku tu. penat gelak sorang2 pg2 nih.terbayang dia ckp dudu mcm kura2, tp ngn muka seriusnya tu.

comel tau dudu ngn kuku nih. baby nnt mesti comel sgt!

ja_on_seven said...

kesian kure2 tua ituuu..


kerenggge ke? aku rase pas beranak ko jadi kure2 tanpe cengkerang kot?




lariii~~~

ReD Linda said...

hehehe..kura2 tua itu lah bini si KUra-KUra (nama panjang KUKU) ahaks:p

dd dudu said...

{cik rose}

dd sornag kiut, kuku x kiut ;p wah larikkkk dari kuku


{ja}
ja!! how dare dare dareeeeeee uuu

{red linda}

haha pandai linda.

KUra KUra = KUKU

dudu lak apa ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...