Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Wednesday, July 20, 2011

iklan iklan posto posto untuk bakal pengantin



tadi duk main mesej dengan kak hawa dari koleksi vispera.. sok sek sok sek...

so di kesempatan ini aku nak promot promosi yang kak hawa baruuuuu je buattt..


jangan kata ko, aku pun terkejut nampak muke sendiri tiba2 ada dalam iklan ni.. kui2

blog Koleksi Vispera pun dah open balik tauuu.. klik http://www.koleksivispera.com/


kalau nak tengok banyak gambar korang boleh add kat facebook --> Koleksi Vispera

banyak sangat design2 gojes dan color2 baru yang aku tertinggal.. hehe kene belek2 lagi ni untuk cuci mata ;)


ok selamat menjamu mata (^^.)/ dadada





6 comments:

Super Ummi said...

saya kenal vispera ni dari blog ni tau.. memang admire sangat tudung tanpa awning tu... ^_^

dd dudu said...

{miss sunshine}

hehe cantek kann ;)

Wanie said...

yesss, bukak pon balik blog tu...

dd dudu said...

{wanie}

hee ;)

Cik Seni said...

heee..gambar yang aku amik dijadikan iklan...seronok2... :)

dd dudu said...

{cik seni}
ha ah!! lupe nak msj ko gtau. hari tu dha semangt nak sms ko beritahu pasal gamba ko, skali tak termesej2 pulak hahaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...