Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Monday, July 25, 2011

selamat bertunang pae pupuku


kalau tanya siapa yang bagi nama dudu, kuku, haaa si pae pupu ni lah yang bagi nama hehe..

pada 24 julai semalam, pae dah selamat bertunang..

sob sob tetibe rasa terharu, sebab masa update ni tengah dengar lagu Stacy - Kisah Dongeng.

sambil dengar lagu ni, terimbas kenangan2 bersama pae dulu. uwaaa nak nanges nak nanges, pae dah bertunang dahh :'o


banyak memori suka suka dengan pae ni. *wah motip bukan suka duka tapi suka suka? hehe

even selepas tamat belajar kat upm pun, kalau pae ada boifren baru mesti dia akan beritahu nak kenalkan.. *hehe ayat aku ni macam pae slalu bertukar2 boifren pulak, xdela xdela ;p

sume tu akan aku ingat, tapi paling xbole lupe masa die nak kenalkan boifren die kat equine :'o macam2 berlaku ;o

kekeeke. pae ni cun, so ramai laa yang berkenan.

jom tengok pae di hari pertunangan ;)


pae cun pakai kebaya pink hehe

*mata aku terganggu dengan objek oren di belakang tu. tetibe kuku dah ada anak angkat, motip?




pae dengan kakak pae hee hee

*mata aku terganggu lagi sekali dengan objek oren kat belakang tu, dari dalam sampai ke luar die dengan anak sape la tu, xpasti

pae kecik ati x aku x care pasal gambar die, tapi asik care pasal objek di belakang je laughing




hantaran dua2 pihak


pae bagi tunang die. soooo pae~~ hehe



yang ni dari pihak laki



*pae mangsa dd yang suruh kejap duk sana kejap duk sini tuk amik gamba dia



hehe


xde gambar pae dengan tunang tau. sebab mak pae x kasi bergambar sama2

;p


nway, aku ade curik2 amik gamba tunang pae masa rombongan die tengah nak balik.
taraaa~~~


tu haa yang kemeja kelabu. xnampak sangat muke dia. tapi kan masa dia ada toleh siket pastu die gelak. terus aku macammm "paeeeeee muke die sama macam muke kooo!!!"


pae jawab "ramai nye yang cakap macam tu"


haha pae bertunang dengan muke orang yang sama dengan die espeseli part mulut dan gigi, same ar heeeheee



pae memang sempoi. suke pae. nway terima kasih sangat pada keluarga pae yang sangat baik. layan kitorang dengan sangat baik. asyik risau je kalau aku x duduk hee hee hehe



ok lah bye. pae, sayang ko selamanye. ko dah tunang kann =) omg hehe


bye bye.

note : xsaba nak balik rumah. malam ni nak habeskan episod cite hana kimi. semalam x tengok sampai final sebab kuku tengah busy buat assignment induksi dia, so nak tunggu kuku lah. hehe malam ni malam ni. motip aku baru tengok cite yang dah lama tu?





8 comments:

lina said...

ada style mamarazi dah dd amik gambo tunang pae ;p

huhu.. kalo tak birthday din, aku dah join sama.

mun-e said...

same sama same muka dorgggg :0

pae dah tunang~~~ wahhhh~~~~

ja_on_seven said...

hooo pae da ade tunanggggg~~~~~~~~

dd dudu said...

{lina}

kannn... cam mamarazi dah aku rasa ni. berhati2 amik gamba takut tunang pae perasan lak gambanye disnap hehe

huhu kann bes klu ko ada hari tu


{mune}

ko nampak ekk :O cube besarkan lagi cube besarkan lagi image :O gune kanta gune kanta :O kalau depan2 lg samaaaaaa, bile die senyum :O


{ja}
hohooo lepas ni pae da ada suamiii pulaaa~~~

Ezzan Yusop said...

best kan hana kimi tu...hahah! congrats pae! eh motip wish kat sini? ;p

dd dudu said...

{ezan}

haha ezang.

bess, tp motip dd slalu ketinggalan. keke

aYenZ JamiL (^0^)/ said...

hoo tahniah paee..blog pae apa?

dd dudu said...

{kak yen}

pae x de blog. blog dd pun die x baca, kui2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...