Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Monday, July 18, 2011

28 jun 2011




ini cerita 28 jun hari tu masa Hari tua ku yang meningkat setahun.. xsempat nak update masa tu, tengah busy ngan work work *buruk gile rojak..


masa tu aku kat rumah baru balik dari keje.. masa aku dalam bilek air kuku sampai rumah *kuku jarang balik lewat dari aku, tapi hari tu lewat siket pulak, so xdapat sambut la sebab aku dalam bilek air kan.. lepas aku keluar dari bilik air, kuku cakap

"awakk.. bukakkan PC kitee"
...

masa tu kitorang dalam bilek, kuku suruh aku bukak pc yang dekat luar hall..

motip?? x pernah2 suruh aku bukakkan pc.. selalu die nak main game die bukak sendiri ;p motip kali ni manje? ;p

so jalan lah mak buyong ni ke luar hall dengan rasa konfius kuku suh leh aku exercise semata2 tuk bukak pc dia ;p


tiba2.. atas meja... "eh........ ada 3 ketul kek secret recipe la.... ehhh........."


laughing



sebab ini ke die suh aku bukakkan pc??


xpe2 kite kool kool, walaupun dalam hati dah seronok nampak kek... memang x terfikir apa2 pun pasal kek, sbb kuku pun tgh kawal makanan aku kann, xleh makan manis2 atau ais2 sangat masa ngandung heehee... so bile dapat 3 ketul kek rasa suke sangat ;p seb baik xbagi sebijik kek. sbb aku memang jenis yang leh habiskan sebijik ;p tapi nanti kalau checkup matilah aku ;p kene minum air gula karang ;p hak2


menggiurkan :)""""""""

lepas tu.......

korang sambunglaa drama ni sendiri eh ;p yang sweet2 aku simpan sorang je, heeeheeeheeee

..

..

..

..

^_^

bersambung nanti.... kesah makan2 pula

note : tersenyum sorang2 bile tingat part makan kek berdua2an :) depan pc ;n momen ini sangat manis dan comel untuk hari jadi tahun pertamaku selepas kawen ;)









2 comments:

Zana Adieyza said...

so sweet!!! kenangan terindah yg x mungkin dilupakan utk dd & kuku.. kenangan pertama kali sambut birthday sbgai isteri mmg indah utk dikenang..

Diana @ BKKC said...

samelah kite...tak pernah beli sebijik kek secret tuh..selalunya 1 pieace kongsi berdua..itu pon susah nak abes....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...