Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Wednesday, July 27, 2011

pagi


pagi2 sampai ofis, parking, eh rina erina ni terparking sebelah keta aku pulak.. so kitorang pun berjalan lah ke ofis bersama2..

dd daniele: "rina... aku dah rasa..."
rina erina : "ko dah rasa nak bersalin ke" *balas dengan laju
dd daniele : "bukan laaa!!!!!! aku nak cakap aku dah rasa tensi2 siket duk tingkat 13, pagi2 tunggu lif lama.. kalau dulu masa x ramai orang, tekan button lif cepat je naik.. tapi sekarang pagi2 asyik tunggu lif lama je"


motif rinaaa kate aku dah rasa nak bersalin? puk2




dah masuk ofis, aku pun terus laa duduk kat kusi, terus on monitor *pc xyah bukak sebab xpenah tutup pun kecuali sabtu ahad ;p

tengoklaa senarai2 emel yang belum dibaca.. aik, ada emel dari ezan? apakah?


ddddd..............

nape u remove link blog yg pelamin2 tu, yg psl kawen2 tuuuuuu....nanti i nak kahwin senang i rujuk bloglist uuuuu.....
uhuk uhuk nangis dah..... :'(



erkkkkkkkkkkk!!
alamakkkk!!!
camneeeeee niii!!


terus kol ezan.. "ezannnn sorrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy dd xtau ezan ada rujuk link2 tu... alaaa camnee ni camnee ni... dd memang dah remove habes, xde backup2, terus ganti dengan Baby Stuffs"


omg daku bersalah hee hee semalam aku memang laju je la tangan remove kategori wedding dari My Secret Path, sebab awal2 lepas kawen je aku masih layan link2 kawen tu, sekarang ni duk layan blog2 baby stuffs je. hehe terus remove dan ganti semalam dengan kategori baby Stuffs.


adoiiii, soriiii ezannnnnnnnnnnnn



nway, tadi kak zai ada bagi satu link ni. gambar wad bersalin kat filipina. xtau nape, lepas tengok gamba2 tu aku rasa nak muntah. dan aku bersyukur duduk di Malaysia.

uhuk nak tengok? klik ar sini


bye selamat membuat kerja sumee





4 comments:

AiniHalim said...

BE dpt tgk org Filipina bersalin tu dr emel BE juga.. Speechless lah.. xtau lah kalu kite dlm situasi mcm tu..Syukur negara kite s'makin maju, xde lah ibu yg dh bersalin atau yang mengandung duk berkongsi katil..huhu

Ezzan Yusop said...

hahahaha suka woohh jln2 kt blog2 wedding tu...amik ilham...now cannot summore. :'(

dd dudu said...

{be}

huhu dasat kann share2 katil

xleh bygkannn

adehh


{ezzan}

gulp dd bersalah bersalah ;p
nampaknye ezan kene wat ur secret path gak laa, siu siu siuuu

~~


;p




{ciare}
betul. aku pun rasa begitu

Zana Adieyza said...

sedihnya tgk keadaan kat sana tu.. sampai berkongsi katil.. x sanggup nak fikir kalau benda tu terjadi kat malaysia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...