Tuesday, September 20, 2011

huhu x tertahan


pagi-pagi nak share nak cite ini


luluh hati gueee crying











5 comments:

ameris said...

huhuhu... x sanggup tgk baby aisya. xleh bayang kalu rayyan kena. tak sanggup tgk peha dia yg melecur tu.
dd akak nk share story nie ok.

bini edy said...

aghhhhh menyirap darah aku..dh la aisya ni mata ngan kening mcm imani..tak tertahan kalau jadi kat aku..so next time kite as parent kene extra care okey kalau g mane2..aaaaaaaaaaa marahnye marahnyeeee!!!!!!!!!sedih sgt tgk lecur tu..nanges okeyyy

Anonymous said...

sedihnya...dah mengalir air mata kat opis ni..huhu
terbayang2 kalau la my niece jd camtu...nak pesan ngan adik beradik jgn bwk anak2 ke restoran tomyam2 ni..ngeri!=(

-husna-

dd dudu said...

{kak ameris}
tak sangguppp kann kakk

berat mata memandang, berat lg dorang menanggungnyaaa

arghhh xleh bygkannn, sob sob

emo jap


{bini edy}

sedihh sgt kannn

xpaham ar waiter tuuuu, agak2 arr nak turunkan makanannn punn, motip turunkan makanan sebelah bb??

aku yg slow ni pun leh tau fikir kott

arghhhh ciannnyee aisya si kecikk tuu kottt, tau nangess jee kott klu nak gtau sakittt

eeehhhhhssss

dd dudu said...

{husna}

husna penah pegi restoran tu kee???

huhu nanti kite ada bb, kite nak pangku je laa bb boleh x?

sian sgttt, gamba jari tuu meruntun jiwa tp bile tgk gamba peha... speechless terus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...