Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Wednesday, September 14, 2011

semangat!


status hari ini adalah semangat untuk siapkan keje!!!

chaiyuk dd chaiyuk!!!!!! semangat atsukuru!! p('o')q


nak siapkan kejeee awal2 supaya masa aku cuti bersalin nanti xde lahh nyusahkan pengganti aku nanti. hehe penggantiku adalah ketuaku jugak ;P die sendiri dah banyak sistem kene handle, sistem aku dah laaa flow die complicated lagi, sian dia karang ;P kiu kiu kiu~~


semalamm kannn, balik keje, erm aku gerak dalam 5:30 macam tu... pastu masa kat tol bangi *note : aku skg suke ikut highway balik putrajaya, cepat siket sampai tetibe aku perasan banyak keta yang naik kat exit bangi. ahh sudahhhh~ kenapaaa ni~~~ mesti ada apa2 berlaku kat plus ni, sebab tu diorang lari naik bangi. ahuk ahuk aku pulak dah lepas tol dah ni, nak masuk plus. uwaaaa.

jem laaa kejap kat plus tu. *dahlaa aku tengah sakit pinggang nak cepat sampai umah hee hee


pastu nampak laaa bomba 2 biji, ambulan sebijik. tengah2 lalu tu, tetibe aku lalu sebelah 'bungkusan hitam'.... uwaaaaaa T_T xmo pandang xmo pandang. bb~ tup mata tup mata sayang~~

lepas tu haruslah aku x ok kan. aku memang psikologi siket kalau lalu kawasan2 lepas eksiden ni, lebih2 lagi kalau ternampak apa yang xpatut. wuuuuu wuuuuu


ni lahh full story pasal eksiden iteww --> http://ondscene.my/kemalangan/2-maut-digilis#more-14097


berhati-hati di jalan ye koranggg :)

ok sambung semangat semangat!!!!!! p('o')q








4 comments:

dd dudu said...

{ciare baha}

ciare aku xleh ar tgk gamba tu sbb kaki die nampak lembik2. macam dah hancur sebenanye kat dalam seluar tu kan...

wuwuuu jugakkk T____T

Zana Adieyza said...

dd, xyah fikir sgt pasal accident tu, takut nnti bagi kesan negatif lak kat dd & baby.. fikir yg indah2 jer skrg ni k..

dd dudu said...

{zana}
hihi zana, tu smlm jek yg x ok. balik umah jumpe kuku terus ok ;p bole? ;p

tq zana hihi, ok fikir yg indah2 jek ;)

Queen said...

time2 gini mmg sakit pinggang,...pastu serba tak kena..nak lentang tak buleh..nak ngioring lenguh...sabor2...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...