Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Tuesday, September 13, 2011

tulunn~~ hehe




woii woii... sakit pinggangg woii... toolonggg woii...


inilah yang aku alami sepanjang hari ni hee hee tapi dah keje buat programming kan, kenelaa duduk, xkan berjalan kot hee hee


balik ni nak terus baring. mesti lega giler.

nway simptom lain yang aku alami untuk 34 minggu ni adalah pedih hulu hati. pedihh ooohhh. sebenanye aku xtau pun apa yg aku pedih, tapi die sakit kat dada dekat2 kerongkong. bile gugel tadi, laaaaa pedih ulu hati rupenye. situ ke ulu hati~~ baru aku tahu~~ kadang2 rasa penuh sangat dekat esofagus, nak terkeluar balik makanan.

masa gugel2 tadi rupe2nye memang peringkat trimester akan alami lah pedih ulu hati tu. sebab abdomen dah tolak ke atas rasanya, so ruang bahagian atas tu siket. *ni penerangan style aku eh.


ermm so far tu je lah. simptom lain Alhamdulillah x rasa.
kalau tido malam2 pun bole pusing kanan kiri tegak lagi, hehe. kadang2 bb melawan gak la manja2 kalau aku ngiring ke kiri, dia mungkin nak ke kanan*x sure. tapi kejap je die tendang. mungkin bakal ikut perangai aku ni, senang mengalah atau rela je laa hee hee

nak bangun pagi2 senang lagi hehe cam pagi tadi dah perasan jam terlewat, leh pulak aku bangun laju2 jalan laju2*tapi kaki jalan terhenjut2. motip... cume kalau perut terlalu keras je laa yang payah siket nak bangun, ambil masa hihi.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...