Friday, September 9, 2011

pancing dengan kek ceklat


semalam petang kan, lina sms aku cakap "petang ni nak datang beraya kat umah bole?"

motip petang nak datang tapi petang tu jugak baru msj?

aku pulak yang tengah huru hara kat upm ni takut laa terlewat balik ke ape keee cakaplaaa "sok aci x lina"...

pastu lina kate "tapi aku dah bawak kek ceklat tuk ko"


wahh motippp pancing aku dengan kek ceklatt? drooling


terus aku jawab laju-laju "nak nak nak.. meh laa datang"

huduh x aku hee hee


inilah dia kek ceklat lina.
dap dap.
pagi2 tadi bangun lepas solat subuh terus gi bukak peti sejuk makan kek ni hehe..


so motip lina datang beraya tapi die yang bawak makanan? laughing bagus x
laughing
hehe aku hidang die biskut raya pun dalam balang je ;P
bekas biskut raya pun kitorang xde lagi. hehe

kuku lak goreng nasi laju2 dan rebus jagung laju2 ;P


tq lina sebab sudi datang beraya. minggu depan ko nak pindah johor dah :'/






2 comments:

hanumHae said...

dapnyaaa kek ceklat! feveret hanum gak tuuu. *meleleh air liur* hihi

dd dudu said...

{hanumhae}
dap dap!!! :B

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...