Monday, September 5, 2011

selamat hari raya koranggg



Salam Syawal sumeee ;)

nah sekeping kad dari OurSecretGarden untuk semua ;)





cantik x kad ni?? kuku buatkan hehe. makasih kuku sebab pink2kan kad raya kiteww ;P sangat ceriaawwww~~ sukeewww

Selamat hari raya ye pada semua kawan2 dan pembaca, minta maaf kalau ada tersilap kata dan terbuat sesiapa terasa ye di entry2 saya selama ni, di comment kot2 tanpa sedar kan..



akhir kata,

Selamat Hari Raya, Maaf zahir batin.
ikhlas dari dudu, kuku dan si kecik dalam perut

v(^_^)v (^^.)/ o-(^.^)-o








11 comments:

ummihasan said...

selamat beraya DD :)

BrightEye said...

Selamat Hari Raya dd

kucincomey said...

selamat hari raya dd.. ^_^

rosealley said...

Selamat Hari Raya dudu kuku si kecik:) minta maaf banyak2 kalo ada salah silap aku n idzuan selama ni ehh

Ezzan Yusop said...

selamat hari raya sayang2 ku.....maaf tau kalau ezan ada buat uols terasa ke dgn gurauan i selama ni...i xsedar noks...hehe!

jgn lupa dtg rumah. kena dtg jugak. kalo x takmo bg pavlova. haha ;p

marinahunny said...

selamat hari raya dd, maaf zhir batin..kirim salam kat ma ye..

dd dudu said...

selamat hari raya umu, br, kucincomet, rosa, ezang pavlova dan kak marina ;)

mzhany said...

Dd, selamat hari raya...

dd dudu said...

selamat hari raya hanii

Mama Gee said...

selamat hari raya dd dan kuku... :)

ZaNa aDieyZa said...

selamat hari raya dd.. zana pun nak mintak maaf kalau sepanjang kita kenal ada salah silap dari zana.. maaf zahir & batin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...