Monday, December 20, 2010

kacang panjang pendek



emak : "laaa kenapa beli kacang bendi. mak pesan beli kacang buncis"

adik : "kacang buncis tu apa, mana orang tau"

emak : "yang macam kacang panjang tu laa"

kakak : "alaa yang macam kacang panjang, tapi dia pendek pendek"

menantu : "kacang panjang tapi dia gemuk gemuk dan buncit, sebab tu dipanggil kacang BUNCIs sebab dia buncit
" (tapi cakap dalam hati je la, xde siapa dengar pun)

emak : "haaa macam kacang panjang, tapi dia pendek"

adik : "mana orang tau. lain kali cakaplah kacang panjang pendek"

emak : "kacang panjang pendek? mana boleh nama macam tu." (gelak)

menantu : "mesti orang kedai terpinga2 kalau dengar kacang panjang pendek. apa tu
hee hee" (but still.. tiada siapa yang dengar sebab dialog ni cakap dlam hati je hee hee)



kacang panjang pendek, hihi.. nak gelak ku tahan jua
hee hee






6 comments:

marinahunny said...

hahahahaa knp x bgtau je..hehehe

ja_on_seven said...

dd..len kali tolong la lukiskan bentuk kacang buncis tu mcm mana kasi adek..

konpem mesti adek ipar lg konpius nanti..hakhak

Apple Cute said...

dd nape dd berbicara dalam hati ni??? malu lagi ke ? hehehe

dd dudu said...

{marinahunny}
hehe entah, kuikui

{ja}
ja, ko nak kutuk lukisan aku ey?? aku reti lukislaa puk2.

eh dalam dialog ni aku x cakap pun watak menantu siapa, adik ipar siapa ;p kenapa ko tujukan kat aku ni ;p


hak hak


{apple cute}
aku sengih je. bole? ;p
haha
entahh x terkeluar pulak suara ni masa nak menyampuk, die tertanam dalam hati hik2

ja_on_seven said...

dd, dah sah-sah watak menantu dipegang oleh kamu.. kerana hanya kamu saje yang tahu ape yang berbisik di dalam hati menantu.. hak hak.. *kantoi..

dd dudu said...

{ja on seven}

*dd sedang gelak guling2


muahahahahahaha cesss cess

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...