Friday, December 17, 2010

tahukah kamu?



1) hari ni tetibe gempar ada sorang kakak ofis aku pakai baju ngandung. ramai yang xtau dia ngandung hihi. rupe2nyeee korek punye cerita, dia pun xtau dia ngandung sampailahh satu masa tu dia rasa ada bende gerak2 dalam perutnye. jumpe Doktor, laa dah 6 bulan usia kandungan tu. menakjubkan x ;) hiu hiu hiu... sangat x sangka sebab kakak ni baru bersalin awal tahun hari tu. kakak x seda dia ngandung sebab pe'od masih ada walaupun sikit. tu yang bila orang tegur tanya perut besar, dia nafikan sebab dia masih pe'od.

hehe entah betul entah tidak cerita aku ni, tapi ni yang aku dengar laa ;p kak A, kalau salah apa yg saya taip ni, akak gtau eh ;)



2) tengahari tadi saya lunch makan bekal yang wewe bawakkan. suwitkan kawan saya ni? hehe dia masak sardin letak cili padi dan kentang. memang meletup ahhh.. menjilat2 jariiii.. lepas tu makan pula dengan timun yang rina bawak.. padanan yang menarik!!

wewe, nanti bila rumah aku dah ada barang yang cukup, aku bawakkan bekal untuk ko plak ye. eh wewe, aku bagi janji kosong je ni sebenarnye ;p kekeke


3) hari ni hari keluarga bahagian saya sebenarnye. family day dekat Sungai Kelah, Sungkai. tapi saya x pergi pun, sebab tak dapat bagi keputusan awal2 masa tu memikirkan lepas kawen mesti ada hal mustahak hujung2 minggu. hehe.. dan ianya memang benar, memang ada hal mustahak pun esok.. pu~~ lepas tu kena bayar banyak sebab aku tak pernah bayar yuran ;p dasarrrr ;p

uhuuu sedang membayangkan kawan2 kat sana tengah main apa eyyy, besnyeee tengok aktiviti2 yang ada, comel2 belaka.



4) nak tahu tak? sebenarnye mak operate mata hari ni. glukoma. sebab tu saya buat entry pasal mak hari tu, sebab saya dah mula rasa sayang dan risau pada mak. tapi hari ni saya tak dapat nak cuti. malam ni atau esok baru saya pergi tengok mak dan jaga mak kat spital.


5) ma tunggu kite ngan kheri balik gombak minggu depan ya. tunggu tau :) kite tau ma rindu kite, kite pun rindu kat ma jugak.


6) setiap hujung minggu ada hal, bila nak kemas rumah ni ye, ong ong ong. tapi saya suka sangat rumah saya, bole? makasih kuku sebab sediakan rumah yang selesa untuk keluarga kita. hehe tetibe.


7) gas belum beli lagi untuk dapur rumah ku. oh sadiss~~~ masih minum air mineral hari2. makan kat luar 3 hari jek kat area sungai merab. lepas tu tak dahhh, kuku rela makan sosej kukus atau megi kat umah dari makan kat luar yang asyik x sedap hihi.


8) sedang tunggu kuku sampai. alaa kalau aku bawak kereta sendiri pun, selagi kuku x balik rumah xnak aku balik. x berani naik lif ke tingkat 13 sorang2 hihi. kawasan rumah ku itu sunyi tau, masih tak ramai lagi pindah masuk situ, kitorang ni pioneer ar hehe ;)





3 comments:

mzhany said...

dd, lif tu ada tak bunyi...naek ke atas...hehehe seramm jugak

aDieyZa said...

dd, nnti zana emel kedai mkn yg sedap area putrajaya ni ye.. tp xde la yg area presint 5 tu.. hihi..

hope mak mertua dd cepat sht sepenuhnya ye..

dd dudu said...

{mzhany}
hehe xde bunyi tp slalu lif kosong, wuwuwu

{adieyza}
okiee nanti gtauu ekkkk ktne yg bes ;)
makasih zana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...