Friday, December 3, 2010

mula hidup baru



hehe tajuk x boleh blah.

uh uh masa menaip ni, aku kat ofis lagi. biasanya waktu2 ini aku sedang menunggu si suami sampai :) tapi kali ini, aku tau dia xkan sampai dalam masa terdekat ni.. lewat siket T_T

sebab lori perabot nak hantar barang ke rumah yang kitorang , lori dah nak gerak dah tadi kul 5, so xnak laa buat lori tertunggu bawah rumah kan.. so kuku tak sempat la mai ukm dulu, dia pergi rumah terus untuk kasi barang2 tu masuk rumah dulu.. huhu sayangnyee tak dapat menyaksikan momen2 perabot dipindah masuk. kof kof kof

takpe2 malam nanti barang lektrik lak nak sampai.. harap2 selepas load perabot, kuku sempat ambil dulu kite kat ukm ni baru pata balik semula ke putrajaya hee hee


esok nak balik gombak umah ma.. so mulai minggu depan, hidup baru ku bakal bermula
di rumah baru ;)

...............................................
...............................................

ahaaa baru jek bakspace beberapa ayat ni.. cam over lak jiwang.. xmo laa.. backspace backspace.. nanti ayat tu cakap ngan kuku sendiri jek, hehe








5 comments:

marinahunny said...

xyah la backspace..taip kat cni utk kita baca semula esok2..apa nak malu..hehehe

marinahunny said...

dd,

abg botak ada bengkel kat vistana hotel start 10-12 hb 12 ni, 9hb tu bertolak. jadual xtau lagi cmne, tp ingt nk jumpa juga dd..huhuhu nt akak koling2 ye..

dd dudu said...

{marinahunny}
ahahahaha ok ok nex time lak, hehe

oh yekee, tp kan kakk 10hb tu sy gi perak ar ikut kuku, ermmmm

aDieyZa said...

nnti dd stay putrajaya presint 5 eh? zana stay kat presint 15.. selalu gak gie presint 5 tu..

slmt mnjd org putrajaya ye dear..

dd dudu said...

{adieyza}
hehe welkam to dd ;p
oo adieyza presint 15 ye :)

tu ar, ingatkan masa kuku apply kuarters dapat 15. tp da penuh lak, so kitorg jadi antara pioneer blok C, precinct 5 kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...