Wednesday, May 4, 2011

dah gantung



hari tu kuku dari sarawak dia tak ke sabah terus, tapi dia pulang ke putrajaya dulu, cuti2 kat sini je.. so kitorang manfaatkan cuti 3 hari di rumah putrajaya buat keje2 rumah basuh2 baju, dan aku buat 'keje2' aku ;p

kuku pasang paku kat dinding dan gantung hadiah2 kawen yang kawan2 bagi. hehe dah 5 bulan kawen baru nak gantung ;p motip? yelaaaa dah setiap wikend kitorang selalu lesap x duduk rumah, bile nyee nak ada masa kan. hik2



jam dinding si P.... bagi. sukenye jam corak bunga. ada lagi satu hadiah jam dinding tapi tertinggal kat gombak laa pulak, yang tu rancang nak letak kat ruang makan, yang dalam gambar ni letak kat hall.
aku cakap kat kuku, letak laa satu dalam bilek, kuku jawab tak yahhh, dalam bilek pakai jam henset sudaa hee hee rasa nak ku cubit2 je beliau hee hee





Alhamdulillah ada kawan2 yang bagi kalimah Allah Muhammad.
Terima kasih kawanku si C dan kawan kuku. hehe

suke suke tak payah beli dah ^^



ok tu je lah. haha masih x deco2 rumah lagi pownn... ala kadar je baru... sampai sekarang carpet/tikar x de lagi. x tau nak beli kat mana, nak murah2 je. uhuk


ok byeee korangg... skarang kat rumah gombak ni, lepak2 sambil layan tv sambil pandang laptop ^_^... heheee jap lagi nak bawak ma ayah keluar.. pu~







10 comments:

Ciare Baha said...

nape ko cuti?? hep!! I jeles..wuuwuwu...aku kepenatan dari ganu ni.nak bace blog ko jap. HAHA

dd dudu said...

{ciare baha}

hehe jeles x ;p
alaaa aku balik gombak masa kuku outstesen ni. pastu macam malas nak ulang alik bangi-gombak sebab skg bile balik keje jem die lain macam siket sbb petang2 hujan. xlarat laaaa nak tanggung jem tu. smlm kan ciare, aku balik 6:15, sampai rumah pukul 8:30 malam.. rasa nak nanges x? huhu

aDieyZa said...

jam tu sgt cute.. zana suka!! sgt cantik!!

dd dudu said...

{adieyza}
hehe dd pun suke jam tu zana ;)

Bright Eye said...

dd beli lah carpet kat Nilai 3 tu.. dr putrajaya nak ke sana dekat je.. harga agak reasonable and nice. BE ada beli carpet kt sana gak.

dd dudu said...

{be}
be beli kat kedai mana ek ;) tawar2 x

Bright Eye said...

x ingat la apa nama kedai dia.. klau dd nmpk ada jual brg kawin yg bangunan merah tu belah kiri kite.. merah merah la kedai, dekat dgn kereta nak masuk dlm.. kedai carpet tu belah kanan kite.. kat situ mmg byk jual carpet, leh tawar2..hehe

aYenZ JamiL (^0^)/ said...

huuu cunn nya jam..kyen tunggu bangla lalu dpn umh jual tikar..hee cntik n skeee

Ciare Baha said...

wuah gile jem..oo xpe xpe..berehatlah puas2 wahai ommatobe :)

dd dudu said...

{be}
ooo kedai kawen yg nama die THANK Q tu ek, color2 merah.. ooo pasan gak ada kedai karpet depan tu.. ok ok tq be ;)

hehe tp bile laa nak pegi nye ye ;p wpun dekat ;p


{ayenz}
heheeee ma pun beli kat bangla lalu dpn umah, hahahaaaa dpt murah giler ma kate sbb ma tawar gile2


{ciare}
heeeeeeeheeeee
tq mama rayyan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...