Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Wednesday, May 11, 2011

tambah widget popular posts



bila pergi blog orang lain, selalu nampak widget "Popular Posts" atau "post yang ramai orang baca"
.. pastu fikir-fikir teringin gak nak tengok apa ye popular posts kat blog kite?


terus godek2 blog tadi.. oooo ada gadget baru rupenye dalam Blogger, so gunakan je lah yang ada, add je ;)


taraaaa~


motip banyak pasal kawen jek orang view? ;p

xtau camne Blogger define kita punye "popular" tu camane.. aku assume by view la kot.. kot la.. hihi



lepas tu, aku jumpe link indonesia ni masa gugel2 tadi --> http://ruangsc.blogspot.com/2010/02/menambahkan-most-popular-post-artikel.html

yang ni untuk tengok popular posts by respons/comments.. aku pun nak tengok gak ar.

taraaa~

waaaa entry pasal aku bagitau aku hamil yang paling tinggi comments?
begitu hee hee



tangan gatal lagi mahu tengok kabar berita blog lamaku.
hik nama jek dah tutup blog, tapi aku x dilit pun blog tu. cume x update je la. aku pasan kat nuffnang ramai view blog tu untuk rujukan kawen, x sampai hati nak tutup betul2. hehe
so biarkan ajelah.

beginilah resultnye di blog lama ku ;)

entry pasal ayah masuk list gak. kof kof kof



hukhuk sorilaa uolss, bertambah berat blog ni dengan tambah2 widget ni kat tepi sidebar ni. orang tamak memang macam tu ;p sume pun nak letak ;p
tapi aku suka la dapat tengok dan rujuk rekod-rekod ni. camne ;P



apakata korang pun jom tambah widget popular posts ni kat blog ;) *motip ajak orang len beratkan blog sesame







4 comments:

rinakawandudu said...

aku setuju ko kate ko tamak...

hahahahaha!!!

dd dudu said...

{rinakawandudu}

aku pun setuju ko setuju aku kate aku tamak.

;n

pangg~~~

Siti Mas Hidayu said...

yes nak buat jugak !!!! thanks dd

dd dudu said...

{ayu}

yes buat tau yuyu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...