Tuesday, May 3, 2011

perbualan abang dan adik


abang : "kau dapat matrix mana?"
adik : "matrix selangor"
abang : "so ko nak pergi yang overseas mara ke nak pergi matrix?"
adik : "tunggu offer mara, kalau dapat mara, pergi mara, kalau x dapat, baru masuk matrix"
abang : "bile bole tau result mara?"
adik : " awal jun"
abang : "matrix, bila kena register?"
adik : "23 mei ni"


.........
konfius kejap aku hee hee korang dapat tak apa yang aku konfius?
hee hee



nama watak dirahsiakan. haha

nasik lemak kuku dudu.

sarapan kitorang masa cuti semalam. nasi lemak yang letak banyak2 halia dan bawang, ahhh wangi gile. pastu minum pula dengan earl grey. perghhh~
cuti x balik mana2 pun, xbalik gombak mahupun banting. spend time berdua di rumah putrajaya
je. hehe




11 comments:

Siti Mas Hidayu said...

hahaha adik ipar ko ke? hahaha

aku faham maksud adik tu...kiranya die masuk matrix dulu then bile dapat offer mara die gi la mara...hehehe

dd dudu said...

{yuyu}

x semestinye dialog ini berlaku pada tahun ini ;p

kekekee motip nak rahsiakan gak watak, haha

hehe kirenye macam tu la.. tp masa perbualan tu, abang tu gelak laaa lepas dengar jawapan itu sambil berkata "kelaka la kau ni"

kui2

rosealley said...

cakap kat kuku aku nak resepi sambal:D

Siti Mas Hidayu said...

oh kalau tak berlaku tahun ni...adakah 9 tahun yang lepas?..hehehe

dd dudu said...

{rosealley}

rossa, kuku kat sabah. wuuu nanges jap.

nanti iols suruh jek die sms resepi ke uols. hak2


{ayu}
baiklah, tahun ni, hahaa

aYenZ JamiL (^0^)/ said...

baca ayat 1st pun da tau tu ayat kuku..hahahaha

dd dudu said...

{ayenz}

hahahahahahaa yekeee hahahaa

aDieyZa said...

mmg kelakar la adk tu.. adk siapalah tu.. lalalala.. hihihi

nas azahari said...

salam..
dd, akak ni lecturer matrik,sllu ikut blog dd.. sbnrnya kalau masuk matrix, then dpt twrn leh je keluar, isi borang jer..duit yg dh byr tu nnt dia kembalikan..tp lmbr sket arr..standard la kan, bab mbayor mesti lambat nyer..

dd dudu said...

{adieyza}
hehehehe

{nas azahari}
oooo yeke kakk... hoho, thanx ya bg info yg sgt berguna itu

tq ye baca blog dd :)

nuhan said...

ehehehehehehe konpius jugak ;p

tingin nak rasa nasi lemak kuku dudu.. mcm sedaapppppp je. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...