Thursday, April 14, 2011

kad kawen yang cantek



semalam balik keje, kuku kata ada kad kawen dari mimie. note : mimie kawan shackey buddies ku.

"mana mana kad tu?" *eksaited

"tuuuuu" *sambil kuku muncung mulut ke meja makan.

aku pun semangat pegi ke meja makan.

"xde punnnnn"

kuku sengih jahat.


plepek! tipu aku. puk puk, kad tu atas sofa rupenye ;n


bila bukak je sampul citylink, wah ada 2 kad kawen la. 1 untuk majlis di rumah, dan 1 lagi majlis di dewan. terharunyee di jemput sampai 2 majlis hehehe


dan dua2 kad kawen mimie adalah sangat gojes!!! aku suke sangat sangat. memang tepat dengan taste aku.


ini kad jemputan majlis di rumah.

aaa sweetnye.. tahukah anda, saya juga meminati warna hijau lembut dalam diam? ;P

cantek lah, sukee.. xjemu memandang kalu tengok yang realiti punya.



ini belah dalam.




seterusnya, kad untuk jemputan di dewan. jeng jeng jeng~






sweetnyeeeeeeeeee

/\('o')/\
burung kedidi kepak2 kan sayap tanda terlalu gembira.



mimie, lawanyeeeee.. mana hang beli ni? kat jakarta ke? aku agak je ni..
lawanyee lawanyaaaaa

<(^o^)>
kepak sayap lagi..



ni kertas lain selit sekali, aturcara majlis, dan belakangnye ada map ke dewan.



haihhhh kad kawen ini betul2 buat aku gembira lah! hew






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...