Friday, January 14, 2011

cepat terhibur



hihi masa rehat yg lama tadi tergelak sorang2 tengok 2 video ni..

1) kat blog kak marina letak utube zizan ajar cakap bahasa tengganu.. haha kelakaa betulll, x leh cover dah gelak tadi... suke sangat ah kat lawak zizan dari dulu!


2) blog hanis.. yang video dia mintak maaf pasal Deutsch vs Dutch tu.. hihihi kelaka.. *motip org mintak maaf tp aku kata kelaka?? kelaka endingnye kui kui... sukelahhh hanis


eh aku memang orang yang cepat terhibur.. hihi.. pagi2 nak pergi kerja, kalau aku drive kereta sendiri kuku kereta sendiri, lepas tu kuku nak buang sampah kat pondok buang sampah kan, tapi kene bawak sampah tu pakai kereta la sebab jauh, kuku letak plastik sampah hitam atas bonet kereta dia, bile kereta kuku jalan, dan dan aku gelak sorang2 dalam kereta sebab nampak kereta kuku berjalan dengan plastik hitam dekat atas bonet :'D aku memang cepat terhibur hahahahaha


comel, hihi...
itupun nak gelak kan, entah ape2 aku ni hee hee


note : baru semalam perasan ada entry ini dari kak quinybridal. hehe selalu suka2 je tengok muke orang sebelum dan selepas. x sangka aku pun ada gambar sebelum selepas, haha nak gelak!






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...