Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Monday, January 17, 2011

ngumpat kuku



kuku outstation hari ni..
so dimanakah saya sekiranya kuku outstation? ;p

oh haruslah di rumah mak ayah di gombak, hik2 kosserrr aku nak tido sorang2 kat umah tingkat 13 tu kan ;p


tapi x ada lah jauh kuku pergi kali ni.. ke Eagle Ranch, PD aje.. dia ada boot camp disitu.. boot camp uolss~~ uhuk2

tadi duk gugel Eagle Ranch, laaaaa macam pekan koboi pulak aku tengok resort situ kui2.. dengan chalet bentuk rumah kudanya laa.. macam2..

pastu lewat petang tadi kuku call, katanya baru lepas water crafting.. whattt??? water crafting?? kof kof kof aku yang terbatuk dengar...

pastu katanya lagi esok ada go kart... hahhh?? go kart?? hok hok boot camp betul korangg~
ntah2 bila kuku balik nanti dah hitam legam dah ;P kui kui kui


hari tu kannn, erm beberapa minggu yang lepas laa.. ikut kuku pergi celcom kat kajang.. dia nak trade balik num celcom aku yang lama tu.. alaaa ingat x masa kes henfon aku hilang beberapa minggu sebelum aku nak kawen dulu?? kalau lupe bole klik sini

haaa masa kejadian tu, kuku call ar celcom tuk block num aku.. pastu sekarang dah kawen baru nak trade balik number tu kat celcom.. tapi henponyee xdelaa hee hee simpan je simkad dulu hee hee

pastu kan.. kelakaar masa tu.. kat kaunter.. masa tu gadis kaunter tengah tekan2 keyboard laa tuk periksa num aku tu..

kuku : "ada bil tertunggak ke?"
gadis kaunter : *masih fokus pandang skrin komputer, dahi kerut2 siket

dudu : *dup dap dup dap dup dap serius x tau pasal bil sendiri.....

*tunggu..



..

..

akhirnyaa gadis kaunter itu bersuara...

gadis kaunter : "bil tertunggak xde... tapi terlebih bayar adalah" *sambil tersenyum2 macam nak gelak

whatt?? muahahaha saba je lahh aku kuku ni rolling on the floor





erm hari tu kann... masa tengah makan2 dengan ayah, ma dan kuku... tengah cakap pasal ayah-panggil-ma-tong-nasi.. ayah panggil ma tong nasi sebab ma kat mana2 kedai pun mesti order nasi.. x de variety gitu... nak nasik memanjangg.. xpasal2 dpt gelaran tong nasi dari ayah hee hee


dudu : "camne ayah boleh terfikir nak bagi ma gelaran tong nasi tu?"

ma : "sebab ayah teringat ayah panggil abang tong sampah" (sebab apa2 makanan yang x habes, kitorang semua suka bagi kat abang, kui2)

dudu : "ooo ma tong nasi.. abang tong sampah.. habes kite tong apa?" ;p

ma : "tong apa... makan makanan pun x pernah habes.. asyik tinggal je..... siket pun nak tinggal" *apa yang ma cube sampaikan adalah aku x layak jadi tong sebab aku selalu x habeskan makanan dalam pnggan, hihi

tetibe terdengar suara kuku bersuara..

kuku : "tong bocor.."


uh..
uwaaaaaaaaaaaaaa crying

pukkk pukkkk kuku :V


gambar hiasan : suami saya aka kuku sedang mesin rumput di laman rumah kampung.
kui kui pakai helmet hee hee


malam ni ku tidur berdua dengan kakngah sepupuku, kak ngah ada dirumah skang.. hee..


note : suwitnyee perasaan tulun suami mengemas beg untuk outstation ~(^,^)~ pangg~~




4 comments:

Zana Adieyza said...

dd tong bocor.. cute jer kuku bg nama tu.. hehehehe..

akk zana pun selalu perli kata mcmni, "korang ingat aku tong sampah ke?? semua mknan x hbs bg kat aku"..

tapi yg bestnya bwk akk zana tu, semua mknan yg kita order habis.. so x rugi kan..

Madam Amie said...

heheheh... didi.. amboii.. sejak2 dah kawin ni... semangat didi nih akak nengok kemain lagi... aura lepas kawin ek... bila nak buncit? kekekekek larikkkkkkkkkk~~

dd dudu said...

{adieyza}
cute kee tong bocor tu? ahuk ahukk
*nangess

oo akak zana cam abg dd ey, tukang abeskan makanan hik2


{madam amie}
kan.. amboi2 dd... over yee skang, hak hakkk kasi can ar kak ;p

buncit lemak boleh x ek?? dah sediakala buncit lemak ni hik2. larikkkkk juugak~

dhilaaziz said...

hahahahahahahahha kelakar la ayah long!!!! :D :D :D tersembur nasi goreng tengah makan hehehehehehe. keluarga tong. reka la satu tong utk dia kikiki. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...