Wednesday, February 23, 2011

makan chicken chop



hari tu baca entry zana pasal grilled chicken chop. klik SINI kalau nak baca review zana..
masa tengok gambar tu boleh pulak aku terliur dan terus sms kuku ajak makan balik keje karang...

aku ni memang mangsa yang cepat terpengaruh dengan gambar makanan orang lain. uhuk uhuk.. zana la ni ;p

masa tu hari kelmarin la... tapi disebabkan satu 'insiden' , tiba-tiba aku x jadi nak pergi makan masa tu hee hee nantila aku cerita, hehe.

so keesokkannye (petang semalam laa)... aku dan kuku pergi ke precint 11.. nak jugak makan, nak jugak ;p


kitorang mencari jugak mana laaa medan selera presint 11 ni.. dah laa x rujuk pada siapa2 dulu, memang main cari sendiri je la.. last2 jumpe heehee


dah macam entrance hotel lak ;p


soooo inilah yang kami makan.. walaupun hati aku meronta2 nak cube spagetti bolognaise jugak dan sup urat keting, tapi aku teruskan dengan niat asal. hehe


fried chicken chop kuku punye.



grilled chicken chop dudu punye
memang sedap. kuku pun cakap sedap.
yang penting sos/kuah blackpepper dia tu.. sedapp

tapi last2 aku makan x habes jugak, kuku yang kena abeskan hee hee
walaupun aku suka makan, tapi kalau ayam memang slalu aku xdapat habeskan.. hehe kalau ayam yang dia kerat kecik2 ala2 ayam goreng kunyit atau ciken pop corn leh laa aku abeskan.
aku memang x leh makan ayam besar ;p memang dari duluuu ;p


mushroom soup. kuku yang habeskan jugak sebab aku tetap suke mushroom soup pizza hut walaupun mushroom soup yang ni dah masuk kategori sedap


hihi overall sume adalah sedap espeseli sos blackpepper.

cume.... ermmm sengkuang x sesuai kot jadi coleslaw ;p


hew hew



jom kawan2 putrajaya makan grilled chicken chop di medan selera presint 11. anda pasti tidak hampa


yehh





8 comments:

noname said...

so u pn sm xbgtau medan selera ni kat mana ;n

untuk makluman semua, medan selera ni tersembunyi di pusat kejiranan presint 11.. kehkeh..

dd dudu said...

{noname}
tunggu orang tanya :'D

marinahunny said...

bnyk plak cite dd psl makanan pas kawen ni..

dd dudu said...

{marinahunny}
sebelum kawen pun dd ada cite gak laa, hehe ke lepas kawen makin byk?

hihi

pestisid said...

dd kuat makan...motip? ;P

Queen said...

sengkuang?coleslaw? tak seswai betul

dd dudu said...

{pestisid}
ko ;p

saje la tu ;p

{kak queen}
haha xbape masuk lak

aDieyZa said...

dd, nampaknya zana berjaya menarik perhatian dd utk ke sana ye.. hihihi..

sengkuang utk coleslaw tu mmg xberapa nak ok.. tp nasib baik chicken chop tu sedap kan.. x rugi kita mencuba kan..

lps ni dd kena mkn lebih.. utk baby sekali.. hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...