Friday, April 22, 2011

hoho



kepala ku nak pecah dah ni akibat banyak sangat kerja dan menatap kertas2 dan komputer dari tadi.. sedar2 ofis dah sunyi dahh, maklumlahh waktu rehat hari jumaat..

ada orang lagi x ek?? malas pulak nak angkat kepala menjenguk.. wewe pun xde ni, dia pergi kajang.. eh, baru dengar suara kak M.. ok ada orang rupenye di ofis ni..


bukak blog gosip jap... scroll scroll... pause... eh anak artis xxx kena buli?? macam kenal je nama sekolah itu hee hee ohoo no comment hee hee


3 comments:

lina said...

bukan sekolah tu mmg carta paling ganas dari dulu lagi?


~larik...................

dd dudu said...

heii kamu dah lukakan hati saya

-ex-

~aL!n~ said...

baru baca entry neh..eh bukan skolah tu dulu ade budak2 pompuan yang lompat pagar mlm2 pegi mall sblm nak trial spm ke?hahahaha
**ade idea nak wat entry baru lahhhh

wink2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...