Thursday, April 21, 2011

soya bean

homemade soya bean jenama kuku.


malam tadi tengok kuku buat air soya. yeke aku tengok? ;p

begitu rupanya cara membuat.


uhhhhhhhh segarrrrrrrrrrrrrrrr~~~




7 comments:

Ciare Baha said...

tak soka!


ciare-anti-soya ;p

suh kuku buat strawberi celup cekelat baru mak suka noks ;p

dd dudu said...

{ciare}
sedapnyeeeee soya ciareeeeee

aku klu bole hari2 nak minum soya pagi2.

kotak saya kat umah slalu je xpnah tahan lama,mesti habes dulu

hehehehehee

-mangsa peminat soya sejati-

motip stoberi ceklat?

ja_on_seven said...

nak tempe!

mangsa berpantang said...

nak semua benda!!!!!!!!!!
aghhh air suam je aku...

Ciare Baha said...

-hehehehe gelakkan komen liesa ;))-


aku cuba nak minum soya tapi xbleh telan. agaknya mcm tu lah org yg xbleh minum susu rasa ek. i likeeee susu segar :D

Queen said...

soya sedapkan..sepanjang akakmembesar..takleh minum soya...preggy ni..gileminum soya... tetuba rsaa uuu..setapnya soya itu..hahahha

tp takdela buat sendiri..beli je kat pasar malam... bukan yang ais2 tu,..beli yang bungkus2 yang panas..simpan dalam peti ais.. =)

dd dudu said...

{ja}
x silap aku, keri xreti buat tempe

-tetibe dd jawab dengan serius


{mangsa berpantang}
hai mangsa, berpantanglaah ;p


{ciare}
heheee ciare dah reveal siapa mangsa itu ;p


oo yekee, aku xsuke susu heeeeheee


{queen}
sedappp, hehe mmg suke sangat.
ooo bagusnyee akak beli yg panas2 nye tu. beli taufufa skali x? hek hek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...