Thursday, April 28, 2011

budaya sindir-menyindir


haha terhibur... thanx rina sebab share.. patutlaa rina lately suke buat tangan di dada mata ke atas hahahaha, kesan dari cite ni rupenye ;p




4 comments:

ryani said...

hahah dd kalo nak tau kitorang kt opis dok gile buat 'mata ke atas, tangan ke dada'..sampai dlm meeting pun terikut2..mujur bos sekepala...siap buat jugak hahaha

dd dudu said...

{ryani}

haha leh bayangkan. mesti fun giler.
bes laaaa trademark tu ;p

mata ke atas, tangan kat dada kuikui

ryani said...

satu lg jgn lupa, kena jelir lidah, buat muka paling hodoh...tp ckp dgn sopan ye..ahakss

dd dudu said...

{ryani}
ahakkkkkkkkk.. terbayang muke adibah noor terus hahaaha jadi je die buat, dgn amani tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...