Tuesday, April 12, 2011

lisa dah bersalin



malam tadi dalam kul 11 lebih dapat msj dari lisa... dari petang aku tunggu kabar dari dia sebenanye, tp x berani nak msj, xnak ganggu sangat sebenanye orang tgh contraction.. hehee


"dd n ciare mgsa x dpt pic gemuk aku kt fb, aku dh slamat bersalin dgn penuh khayal sbb syok sedut oksigen, bb gegurl, kamilia imani, 3.19kg, 53 cm, ada sikit vakum pasal x larat dh, x smpt mkn before deliver. smangat dari rayyan kan ank aku, x padan ngn gegurl berat n pnjang camtuh"


lisa x cakap lak pukul berapa dia bersalin, aku pun lupe tanya..


so, motip lisa sms ala2 x sakit?? ceria jek aku dengar, hek hek

aku selalu bayangkan orang selepas bersalin adalah sangat sakit dan sangat letih, sehinggakan suami yang akan sms kan sume orang..

kagum lah dengan lisa, ha haa haa... dia sangat kental orangnye..

selepas tu, aku masih ber'sms dengan dia.... semua dia jawab dengan laju dan jawapan kelaka2 jugak.. padhaal die mengaku diri tengah sakit... kof kof..

siap cakap "uolsss sakit nyee beranak...sakit x tertanggung uolss"


uhukkk ni bagi semangat kat aku ke ni..

kof kof..



sampai pukul 12 lebih ber'sms dengan dia... kuku pun masuk line sekali.. duk kaco lisa.. hehe...mintak gamba imani, tapi dia kata nak pilih yang vogue2 dulu.. motip??


oh lisa... kental la kamu.. i adore youuu~~~~~~

xleh bayangkan masa aku nanti.. mesti lembik... mungkinlahh...


note : Kamilia Imani, omma dd suka nama kamu :)







9 comments:

alesha said...

hoho.. akhirnye dah tau name sebenar 'reyhanna'

ja_on_seven said...

hoho.. akhirnye dah tau name sebenar 'reyhanna'

dd dudu said...

{alesha dan ja on seven}

knp nama ko alesha kof kof.

tu ar, ciare yg suke2 ati bg nama reyhanna. haha

Ezzan Yusop said...

i adore lisa toooo....hukhuk! sedapnya nama tu...imani...

noname said...

Kami Kami~

dd dudu said...

{ezzan}
hehe sedap kan..

jom sama2 adore kat lisaa kental yang masih berlawak wlu dalam kesakitan


{noname}
jahat panggil kamilia - 'kami' ;p mesti lisa dendam dengan awak sampai bile2 ;p

intanazlina said...

tahniah untuk kawan kamu lisa...

dd dudu said...

{intanazlina}
terima kasih intanazlina

lisa, baca x ucapan ni? hehe

lisa mangsa bersalin vacuum said...

Sapekah alesha..? haha.
Dd thanks for the entry..
saya bersalin kul 9.53..beberapa jam lepas rehat2 kat labour room tu, dah leh masuk bilik dah..
Masa kat bilik la sms2 ko..masa pas deliver pon sy dh borak2 kat phone ngan family kt kampung.
Ko je nasib baik dpt sms2 saya, sbb lepas2 tu dh x tau dah ada sms masuk sbb Edy dh silentkan HP bagi sy rehat..

TQ dd dan kawan2 yg mendoakan.
Luv UOLS.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...