Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Thursday, April 14, 2011

nak join lucky draw



ini sume keje yuyu laa ni, buat aku tergoda nak join lucky draw ;P


ok, lucky draw ni adalah anjuran dari blog yang suwit ini : 3 f's


aku boleh pilih 2 hadiah yang aku nak.

cube teke aku nak yang mana?

jeng jeng jengg


saya mau hadiah LD1 dan LD2.

confirm.

memang xde fikir2 pun. direct je nak.


memang suke sangat baca buku2 macam ni, tapi nak beli, malas ;P nak pinjam dari ezan, tapi sampai kesudah x jenguk ke rumah dia buku apa yg dia ada. hehe


nak nakk nakk!!

harap2 rezeki berpihak pada ku.... nama pun lucky draw, hew hew.

Aminn...

:D


korang pun meh laaa join :D





2 comments:

Siti Mas Hidayu said...

Amin..insyaAllah ada rezeki adalah..name pun lucky draw..hehe ^_^

dd dudu said...

{apple cute}

berebut dgn yuyu. *terbayang tarik2.
hak hakk

tp hadiah yg kite 2 pilih xsama la.. motip? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...