Friday, March 25, 2011

antu


ja tarabas: "aku ade anta email"
ja tarabas: "nnt tgk"
greenrose_dd: "ok (antu jawab)"
ja tarabas: "erkk (antu pun terkejut)"



ja ko ni!!!!!!!!!!!!!! rolling on the floor


ibarat macam membayangkan dalam drama, ada antu yang berniat nak terkejutkan orang, tp rupe2nyee orang tu sebenarnye pun antu, hahahahaha last2 antu nombor 1 yang jadi terkejut



eh korang paham ke kenapa aku terhibur sorang2 ni? xpelaaa hee hee mungkin aku kuat berkhayal, mungkin hee hee





12 comments:

dd dudu said...

gelak tajul tu aku copy dari emel ja, hahaha tajul oh tajul

ja_on_seven said...

aku tak puas hati ngan hana yg pure2 tak kenal si tajul ni..

kesian tajul

dd dudu said...

{ja}
adakah sebab lengan hana bertambah besar? hew hew

ja_on_seven said...

hmm ko da bagi tau ke si lisa yg org yg tak muntah2 mase pregnen adelah org yg berlengan besarrrr...?

ha ha ha

dd dudu said...

{ja}

ja da gtau lisa, pastu die kate

" mebi yg cantik2 x muntah kot
pestisid: bgtau ja..ni teori aku..
pestisid: smua yang cantik2 menawan memang x muntah ;l))"

ja_on_seven said...

eww?? si keri-keri pun tak muntah.. so chantek ke beliau?

dd dudu said...

{ja}

ja motip ko nak masukkan jugak si keri-keri dalam golongan wanita mengandung?

ja_on_seven said...
This comment has been removed by the author.
ja_on_seven said...

ehh? keri bukan pregnen ke?

hew hew hew

ahhhh tak kire, aku suke contoh yang eksotik..

ha ha ha..

hmmm?
chantek ke lisa?
chantek ke dd?
chantek ke hana?

dd dudu said...

{ja}

ko kate keri eksotik?????????

wakakakakaka wakakaakaka :'D



hmmm??
bolelaaa~ ;)) terpaksa jawab wpun xrela sepakej dengan lisa dan hana ;))

ja_on_seven said...

hmm..

kalo ko tak rela sepakej ngan dorang..apetah lg dorang?

dd dudu said...

{ja}

oklah oklah demi cantek, rela jek ah

;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...