Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Tuesday, March 15, 2011

pertunangan my fren shima - tema paddle pop



ini cerita 5 Mac hari tu, sebelum dudu kuku pergi Cameron Highland.. baru sempat nak cite hari ni.. hehe

ok, untuk pengenalan, shima ni kawan sekolah menengah ku masa skolah kat CBN dulu... kat cbn tu aku sampai form 3 je, tapi sempat laa dah ada gang bagai, hehe... aku pernah cite kot dalam blog chapter 1...

gang aku ada 4 orang je, tapi bile combine dengan gang lagi 1.. jadilah gang besar.. Shackey Buddies nama gang besar kitorang.. shima pun salah sorang dari gang besar laa... hihi

korang paham ke cite aku ni? paham kan, paham2 laaa zaman sekolah2 dulu, kain main gang2 ;p haha


shima ni dari zaman sekolah lagi aku dah pandang dia sebagai gadis hot.. kool... erm suke lah perwatakan die... ade style gitu... perwatakan die yang gojes tu dia bawak sampai ke dah dewasa ni.... suke sukeeee... gojes tapi sempoi.. hehe, simple je orangnye ;) lepas tu suke kalau cara dia cakap/tulis, teratur je dan bes, dia pandai buat ayat, tersusun je... ah x tau la cane nak eksplen... she's so lovely ^_^


masa sekolah tu kan ada main adik2 angkat kann.... kitorang sesama gang pun ada buat jugak... entah macam mana aku ngan shima jadi adik beradik angkat lak.. xingat la cane, ke iza yang paksa eh? haha x ingat langsung, shima jgn kecik ati klu baca ni... sume tu memain2 jek masa tu.. tapi lekat laaa perkataan pet sista tu sampai abes sekolah.. sekarang pun ingat dan kadang2 ungkit... hihi suwit2 je memories masa sekolah kan :D


so 5 mac hari tu pertunangan shima dengan tunangnye aziril.. sama cantek sama padan hehe..
pertunangan dilangsungkan dekat Hotel Singgahsana, Petaling Jaya..
bes pe buat kat hotel, diorang provide bilik kosong tau.. bes bess sebab x yah semak dengan perabot2 atau apa2... dalam gambar cantek sangat dengan ada pelamin sahaja... pastu bile dah makan, dijamu selera kat bilik sebelah ;p
well planed gitu.. hihi

gojesnyee die ^_^


gambar2 kat bawah ni amik dari FB shai..

hehe photographer dah macam pengapit dah kiri kanan


simple jee shima ni, xde wat pelamin berpanel2 bagai... macam ni je pun dah suwit... oh suke sukee





ibu aziril nak sarung cincin




mukanya manis. buatlah apa2 style rambut pun hihi.


kat ruang makan Hotel Singgahsana



oh ye, shima tetapkan tema pada kawan2 hari tu adalah - PADDLE POP.. so kene pakai baju pink lembut atau vanilla atau apa2 la yang nampak macam paddle pop.. hehe aku gigih pakai balik baju aku bertunang.. hahaaa sebab baju bertunang aku color sweet pink... pastu aku pakai dengan tudung corak paddle pop.. kuku yang bagi idea pakai yg tu, hehe suke suke




nampak ke aku? xpelaaaa, tengok gamba sume orang eh
sume kawan aku gojes2 kan.. hehe




biasalaa, posing tunjuk cincin ;p


ada 2 bb dalam geng Shackey Buddies. Putri anak iza dan Falisha anaknye shee. comel diorang, gerammmm, tapi aku xpandai main ngan bb, so selalu senyap2 je hehe





paddle pop x kami? rasanya iza yang paling paddle pop kot, haha



nampak x baju bertunang aku? hehe inilah untungnya buat baju tunang yang bole direcycle balik. hihihihih nanti nak pakai lagi laa ;P padahal niat asal nak turunkan kat anak haha senget la omma dd ni.




dudu dan kuku dapat 2 gift ini.

comel ah!!
suke gile bag ni, sekarang aku buat isi bekal buah bawak ke ofis. stylo x bawak beg bekal camni ke ofis hee hee suke sangat punye pasal kannn hee hee





thank you tag. lawaaaa, shima~ siapa yang buat ni ek ;)


cube teke apa yang ada dalam paper bag tadi???

dapat teke x...





























taraaa~

mini sejadah. hehe sweet kan.
bermakna ;)



oklah. nak tamatkan entry dah. nak siapkan keje. cume nak cakap, hepi sangat shima dah bertunang, dan nampak tunangnye pun baik2 orangnya ;)

she is so lovely dan baik hati, mesti laa kite nak tengok dia pun happy dan deserve the bes kan.
motip rojak giler ayat ni?


ok daaa~





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...