Thursday, March 24, 2011

malam ni nak jumpe puteri 7


ja tarabas: aku da tukar URL blog aku --> http://tenhundred.blogspot.com
greenrose_dd: nape ja tukar
ja tarabas: eh ade?
greenrose_dd: aku mmg ada laaa

ja tarabas: tah aku ilang akal tgh takde keje neh
greenrose_dd: hahaha
ja tarabas: so tukar link blog.

greenrose_dd: selalu org tekejut bile aku reply.. kelaka betul, cam aku ni halimunan ;p
ja tarabas: hoh
ja tarabas: lebey kurang ar

ja tarabas: cm antu yg nyorok belakang almari mase org tgh salin baju
ja tarabas: pastu tetibe muncul



motip?? kelaka laa kawan2 aku ni... aku memang selalu invisible kat ym ... pastu masing2 cube je ym aku.. tapi bile aku balas, mesti masing2 terkejut, macam laa aku ni antu yang balas ym ;p



greenrose_dd: ok ok
greenrose_dd: takutnyee malam ni
ja tarabas: nape takut
greenrose_dd: mesti aku ketawa cam hape je bile jumpe korg
greenrose_dd: nyampah
ja tarabas: hee
ja tarabas: takla
ja tarabas: hana kate die nak bg usrah
ja tarabas: so takde ketawe
greenrose_dd: jgn buat lawak sgt hee hee
ja tarabas: jgn takut
greenrose_dd: hana bg usrah pun mesti aku gelak




hee hee hadoi.... takutnyee malam ni, aku ade tenaga ke nak gelak ni.. diorang ni kalau aku jumpe je mesti buat lawak tunggang terbalik.. nyampah sangat... x cukup mulut nak gelak nanti, uhuk2 ;p


oh baru terima satu keping gambar dari ja... ja lukis.. tajuk image adalah "ddlempangtaksampai.jpg"



wahhh besarnyee perut aku ja lukis, siap lempang x sampai lagi hee hee



10 comments:

Ciare Baha said...

alaaaaaa......wat kat umah aku xbleh ke?HAHAHA


ni pegi solo2 ke dpt barang percuma?

dd dudu said...

{ciare}
ooo ciare xdpt dtg eyyy

entahhhhh, xtanyee punn.. tapi aku datang ngan keriii, heeheeeeeeeeee

dd dudu said...

eh ciare, klu ko xdtg, kurang penyumbang lawak yang slalu wat aku gelak terumbang ambing


alaa

Ciare Baha said...

xpelah suh keri ganti tempat aku, dia pon suke wat kelako jugak ;)) kem salam semua puteri 7 yg dtg ek *hugs*

dd dudu said...

{ciare}
InsyaAllah ciare..

hok hok

Apple Cute said...

Lawak la Ja ni...kem salam kat Ja..^_^

dd dudu said...

{apple cute}

ja, yuyu kem salam kat ko


;p

aDieyZa said...

hahahahahhahaha.. kelakar la gambar tu.. comel pun ada.. so sweet la gambar tu sbb kawan baik yg lukiskan.. comel!!

dd dudu said...

{adieyza}
hehehee

ja_on_seven said...

ye yuyu, walaikumsalam..

hmm ekceli tak ikhlas pun nak lukis gambar tuuuu....terpakse..*lariiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...