Daisypath Anniversary tickers

dd's Pregnancy tickers

Thursday, March 10, 2011

from cameron with love



bole tak sebenarnye rasa malas2 nak update pasal Cameron? padahal kat Cameron sana aku adalah ceria gile. balik sini jadi lemau selemau2nya. tengok gamba Cameron pun macam alaaa malas nyeee~~ adakah aku dah jadi macam ciare yang x bole tengok gambar2 beliau di Bandung semasa dia mengandung?? oh~~~ ini bukan mode mengada2 ye. ini realiti, huk2.

jom lah baca cerita cameron aku dengan nada tanpa perasaan eh.

senada je tau aku cerita ni, tapi xtau laa kalu hujung2 tulisan aku ni berubah jadi ceria. u know dd~~ lalang yang boleh berubah2 mengikut angin~ kof kof kof



kitorang pergi Cameron hari ahad. naik ikut Simpang Pulai, balik ikut Tapah. Simpang Pulai busan siket perjalanan walaupun boleh laju, tapi bile turun ikut Tapah, pemandangan adalah kehijauan, bunyi2 hutan aku suke sangat. suke lahh sangat kannn kat atasss, bile dah nak sampai bawah aku mula pening xsedap xsedap mulut hee hee


sesungguhnye ini adalah kali pertama aku sampai ke Cameron Highland. dari kecil impian aku nak pergi ke Cameron selepas tengok drama2 melayu bile berlakon kat Cameron macam bes jekkk, nyaman betul kalau menetap di Cameron. paling suke bentuk2 rumah di cameron, eeee besnyee ala2 english gitu. x sangka impian tercapai gi cameron, tapi dengan org tersayang, wink wink ^^

kat depan Smoke House. suke suke *senyuman senada tanpa perasaan




waaaa englishnyee suke suke.


oh ye, di sana kami menetap di Rumah Penginapan Persekutuan.
murah gile, RM 25 semalam hee hee
memang jimat betul hee hee

so kakitangan2 kerajaan yang lain, silalah buking rumah penginapan anda di http://www.bph.gov.my/ ok?



ini pintu masuk, masuk2 je nampak apartment.
Apartment Rm50 semalam. tapi sebab kitorang 2 orang jek, amik bilik biasa suda~ hik2




bilik kami kat salah satu bilik di atas ini



dalam dia luas sangatttttt... boleh berlari kalau nak berlari. ada peti sejuk, pemanas bilik, astro.
oh aircond xde ek. haruslaa~



cuaca di Cameron masa kitorang pergi adalah kejap2 hujan.
jadiiii sangattttt lahhh sejuk.
sejuk gileeeeeeeeeee

sejuk sampai sistem badan aku tergendala kadang2.
aku memang kann kalau sejuk sangat aku xbole buat keje. kat ofis pun macam tu, tolonglah jangan sejuk sangat, memang x siap keje aku nanti.

tapi xtaulaa kenapa aku syok sendiri sejuk sorang2. kuku rilek giler. konfius aku.


tengoklah pakcik ni. orang2 dalam kedai sume pakai jaket tebal, dia sorang2 pakai t-shirt lengan pendek. puk puk


kuku kate masa dia pergi Cameron dolu2 dengan rombongan matrix, laagii sejukkkk sampai menggigil. ohhhh naseb baik aku x pergi masa tu, mesti aku beku x bole berjalan langsung, jadik pola bear terus.
naseb baik aku pergi sekarang, naseb baik naseb baik.


mungkin pertahanan badanku terhadap sejuk kurang kot berbanding orang lain thinking


oh yee, kat sanaaa kitorang memang asik berjalan aje lah.
tq sangat to mrs ruxa. Comment anda yang suruh kitorang beli map sangat membantu.


map yang banyak membantu dan kertas yang aku print comment2 kui2.



oh ye disebabkan kitorang pergi hari ahad, jadi kitorang adalah x sempat nak pergi pasar malam yang orang gembur2kan bes tu. sebab pasar malam tu hari jumaat dan sabtu. sob sob.

naseb baik ada Day Market. kat Day Market kitorang beli jagung madu, mushroom goreng dan souvenir magnet peti sejuk, singgit satu. jumpe satu kedai je yang jual magnet singgit 1, tempat lain kebanyakan 3 ke 5 tah = RM 10.


kuku kate nak bagi kat budak.

aku tanye "budak mane?"

kuku jawab "tu budak dalam perut tu" sambil tunjuk ke arah perutku

lerrrr hee hee

disebabkan xtau jantina apa, beli color oren je lah. hik2




ini lak untuk mak budak.
terima kasih bapa budak. keke


haa gambar kat bawah ni lak dekat 1Stop Souvenir Centre, bukan dekat Day Market. aku main letak gamba je ni, x de nye nak ikut turutan hari, hihi.

mangsa peminat barang2 stoberi tapi xdelah beli bagaikan.



kelaka yang ni laughing



tadi gugel2, tetibe jumpe gambar Bala's Chalet ni. hari tu nampak je signboard Bala's Chalet, tapi xde lahh kesah pun.

tengok gambar jadik kesah pulak. lawanyeeeee umah garden ni crying


wahhhhhh



kuku~~~~ dudu nak duduk Bala's Garden kalau nex time datang Cameron bole? hee hee


tetibe suara garau kuku jawab "TAK BOLE" menjelma hee hee


nanti2 la eh nex entry.






4 comments:

dd dudu said...

{ciare}
muahahahahha

ciare, entahhh.. sebab selagi aku x update aku rasa macam terganggu dengan diri sendiri, rasa macam nak lepaskann cepat2 perasaan tu haha paham x paham x


aku nak update jugak sampai habessss kof kof. harap x pening tgk gamba sendiri, kof kof

Zana Adieyza said...

dd, nanti update lg yer.. sbb zana pun ada planning nak gie sana, so blh jdkan cerita dd panduan nnti.. hihihi..

cian dd xde semangat eh.. maybe pembawakan kot.. sabar yer..

mamyharraz said...

akk masa ngandung tak boleh dengar bunyi fon sendiri~ haishh sgt pelik..

org tak tau selalu komplen kita mengada2 tp tu lah hakikatnya oww ada lg sgt elegik dgn bau2an sabun trojen =P sampai la ni tak boleh bau ~

dd dudu said...

{adieyza}
InsyaAllah. tapi dd update biasa2 je tauu, hehe yg penting nanti zana beli map, memanggg membantuuu gilerrr

entahh, dah petang2 ni jadi semangat membara pulak, kui2


{mamyharraz}
yekee kakkk, haha comelnyee xleh dgr bunyi fon sendiri, kui2. mesti akak silent kan last2, kui2


adoii dd xtaulaa apa nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...