Wednesday, March 30, 2011

masa x bole pata balik


dah habes dah tengok cerita Proposal Daisakusen aka Operation Love dengan kuku.. huhu ahad hari tu habes.. tapi sampai la ni masih teringat2 cite tu.. playlist pun asik tayang lagu cite tu jek.. hee




dalam cite ni, hero tu kembali pada masa lepas..

tapi.. sebenarnye.. xbanyak pun yang dia boleh ubah.. heee

tapi ending sangat bes :')


hrm terfikir pasal diri sendiri.. ada apa2 x yang aku nak ubah kalau kembali ke zaman lepas.. hehe ada jek... nak tebus balik belajar rajin2.. zaman sekolah adalah zaman paling bes kann.... hee nak belajar geografi butut2 ;P motip geografi? sekarang rasa cam bodo je hal2 geografi ni hee... kalau dapat buku teks geografi depan mata skang ni nak je aku baca balik ;P


ok daa~
yey hari ni kuku balik. yey~




1 comment:

Mama Gee said...

citer jepun ke korea ni dd?
lama tak layan citer camni lg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...